'
 
مهمانان حاضر در سایت: 8
امروز: 16004
هفته جاری: 113205
ماه جاری: 365661
تاکنون: 14324167
مشکل در خواندن RSS
وضعیت:
دمای هوا:
رطوبت:
فشار:
جریان باد:
 
 
امام صادق علیه‏السلام :كسى كه به اوضاع زمان خود آگاه باشد، گرفتار هجوم اشتباهات نمیشود. امام صادق علیه‏السلام : حاكم سزاوار نیست كه در سه كار كوتاهى كند: حفظ مرزها، رسیدگى به حقوق پایمال شده و انتخاب افراد شایسته براى كارهایشان. امام علی(علیه السلام):شرافت به همت های بلند است نه به استخوان های پوسیده. امام باقر (علیه السلام):از تنبلی و بی حوصلگی بپرهیز، زیرا که این دو کلید هر بدی می‏باشند. مام صادق علیه‏ السلام: سـه چیز اسـت کـه بـر زمامدار واجب است درباره خواص و عوام رعایت کند: پاداش نیکوکار را به نیکی دادن تا بر رغبت مردم به کارهای نیک افزوده شود. پوشاندن گناهان بدکار تا توبه کند و از گمراهی و انحراف خود برگردد. و ایجاد الفت میان همه آنان از طریق احسان و رعایت انصاف و داد. امام جعفر صادق علیه‌السلام فرمودند: کسی که از منزلش بیرون آید و قصدش زیارت قبر حضرت حسین ابن علی علیهماالسّلام باشد اگر پیاده رود خداوند به ازای هر قدمی که برمی‌‏دارد یک حسنه برایش نوشته و یک گناه از او محو می‌‏فرماید تا آن که به حائر برسد.

(GMT) / (Tehran) 

 

 
  »  دفترمعاونت توسعه مديريت و منابع استانداري

 

 

   ×   معاون توسعه مديريت ومنابع استانداري

   ×   سيدمحمدرضاميرصفدري 

 

w    چارت سازماني

w    مديريت فناوري اطلاعات و ارتباطات شبکه دولت
w    دفتر برنامه ريزي نوسازي و تحول اداري
w    دفتر امور اداري مالي

 

 

 شرح وظايف و اهداف :

 

1. نظارت بر اجراي سياست ها و خط مشي هاي اداري و مالي و استخدامي و امور مديريت منابع انساني و اداري، رفاهي و استخدامي واحدهاي استاني دستگاه هاي اجرايي در قالب سياستهاي کلي ابلاغي.

 

2. ارزيابي وضعيت نيروي انساني مورد نياز واحدهاي استاني دستگاه هاي اجرايي بر اساس شاخص ها و ضوابط مصوب معاونت توسعه مدريت و سرمايه انساني رئيس جمهور و نظارت بر چگونگي صدور مجوزهاي استخدامي بر اساس اختيارات تفويض شده از سوي مراجع ذيربط با هماهنگي معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس جمهور

 

3. انعکاس نارسايي ها و مشکلات واحدهاي استاني دستگاه هاي اجرايي در زمينه توسعه مديريت سرمايه انساني به مراجع ذيربط.

 

4. نظارت بر اجراي تمامي امور اداري و تشکيلاتي، ارائه تسهيلات رفاهي و استخدامي کارمندان استانداري و واحدهاي تابعه بر اساس قوانين و مقررات.

 

5. اعلام نظر در مورد کيفيت نيروي انساني مورد نياز استانداري و واحدهاي شهرستاني و انجام تشريفات مربوط به بکارگيري و جذب و استخدام و صدور احکام مطابق قوانين و مقررات مربوطه.

 

6. اجراي طرح ها و برنامه هاي مصوب و ابلاغي معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس جمهور و معاونت برنامه ريزي و نظارت راهبردي رياست جمهوري مرتبط با وظايف واحدهاي استاني دستگاه هاي اجرايي و اعمال نظارت و هماهنگي لازم در اين زمينه.

 

7. نظارت بر اجراي امور مالي اعم از نگهداري دفاتر، اعتبارات، هزينه ها و تهيه و تنظيم و صدور اسناد مالي و وصول اعتبارات تخصصي استانداري بر اساس قوانين و مقررات.

 

8. نظارت بر حسن اجراي قوانين و مقررات و دستورالعمل هاي مربوط به برقراري حقوق و مزايا و فوق العاده هاي مربوطه تمامي واحدهاي استاني دستگاه هاي اجرايي.

 

9. نظارت بر انجام کليه امور خدمات و تدارکات استانداري و واحدهاي تابعه بر اساس قوانين و مقررات.

 

10. نظارت بر اجراي بودجه تفصيلي ابلاغ شده به استانداري

 

11. نظارت بر تهيه و تنظيم بودجه پيشنهادي (اعتبارات هزينه اي و تملک دارايي هاي سرمايه اي) استانداري، فرمانداري و بخشداري هاي تابعه بر اساس برنامه هاي تنظيم شده با رعايت قوانين و مقررات و ضوابط و دستورالعمل هاي بودجه.

 

12. توانمند سازي و افزايش سطح دانش و مهارت کارمندان از طريق ساماندهي و پيش بيني آموزش هاي مناسب در چارچوب سياست ها و برنامه هاي ابلاغي در سطح استان و نظارت بر اجراي آن

 

13. مديريت فرآيند از طريق نظارت برتهيه، تنظيم، ارزشيابي و اجراي برنامه هاي آموزشي کارمندان واحدهاي استاني دستگاه هاي اجرايي و شهرداري ها با همکاري مراجع آموزشي ذيربط.

 

14. نظارت بر اجراي آئين نامه امتحانات و مسابقات استخدامي بر اساس اختيارات تفويض شده در سطح استان.

 

15. مديريت اجراي ارزشيابي نوبه اي کارمندان دولت و نظارت بر برگزاري دوره هاي آموزشي لازم و توجيه ارزشيابي کنندگان در رابطه با اهداف و برنامه هاي ارزشيابي.

 

16. حمايت از طراحي و تهيه بسته هاي مناسب نرم افزايش و نظارت بر آموزش بسته هاي مذکور به منظور تسهيل فعاليت واحدهاي مختلف با هماهنگي.

 

17. نظارت بر اجراي برنامه هاي و طرح هاي تحول اداري، توسعه فناوري اطلاعات، نوسازي اداري و مصوبات شوراي عالي اداري در واحدهاي استاني دستگاه هاي اجرايي و ارائه گزارش هاي لازم به معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس جمهور

 

18. تهيه الگو و سيستم هاي اطلاعاتي متناسب با نيازهاي موجود استان و استانداري.

 

19. نظارت بر ا رائه صحيح خدمات پشتيباني سخت افزاري به واحدهاي مختلف استانداري.

 

20. حمايت از طراحي و تهيه بسته هاي مناسب نرم افزاري براي انجام فعاليت واحدهاي مختلف.

 

21. نيازسنجي و نظارت بر اجراي طرحهاي مطالعاتي و پژوهشي و ارزشيابي آن در چارچوب سياستهاي ابلاغي کشور.

 

22. نظارت بر انجام مطالعات و بررسي هاي لازم در مورد روشهاي انجام کار، تهيه و تنظيم و پيشنهاد تشکيلات تفصيلي و شرح وظايف پست هاي سازماني استانداري در چارچوب قوانين و مقررات مربوطه.

 

23. انعکاس تغييرات و اصلاحات تشکيلاتي واحدهاي استاني دستگاه هاي اجرايي بر اساس ضوابط و شاخص هاي ابلاغي در سقف پستهاي سازماني مصوب و در چارچوب اختيارات تفويض شده به معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس جمهور.

 

24. نظارت بر انجام وظايف دبيرخانه اي ستاد برنامه ريزي تحول اداري استان و هماهنگي با دبيرخانه ستاد وزارت کشور و معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس جمهور.

 

25. نظارت بر نحوه اجراي روشها و رويه هاي اختصاصي و عمومي واحدهاي استاني دستگاه هاي اجرايي بر اساس شاخص ها و ضوابط ابلاغي معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس جمهور با هماهنگي حوزه مرکزي دستگاه اجرايي متبوع.

 

26. پيگيري و انجام امور مربوط به بهره وري واحدهاي استاني دستگاه هاي اجرايي و مسائل و موضوعات مرتبط با معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رئيس جمهور و سازمان ملي بهره وري ايران.

 

27. نظارت بر چگونگي انجام آئين نامه ها و دستورالعمل ها و رويه هاي اجرايي کار. 

 

 

 

 

 

 

 ارسال به دوستان  |  | دیدگاه شما | 0 نظر   تعداد بازدیدکنندگان این صفحه : 1602
 

 
    
 
   
 


کلیه حقوق محفوظ و متعلق به استانداری همدان می باشد.
استفاده از مطالب سایت با ذکر منبع بلامانع است.