اعضاي ستاد انتخابات استان همدان معرفي شدند

استاندار همدان با صدور احکام جداگانه اي رييس و اعضاي ستاد انتخابات 1400 در اين استان را منصوب و معرفي کرد.

به گزارش اداره کل روابط عمومي استانداري همدان؛ سيد سعيد شاهرخي در نشست با اعضاي ستاد انتخابات استان همدان، اظهار داشت: مصطفي آزادبخت معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري به عنوان رييس ستاد انتخابات استان همدان منصوب شده است.

وي اضافه کرد: همچنين ابوالقاسم الماسي به عنوان دبير، سيدمحمدرضا ميرصفدري به عنوان رييس کميته مالي و پشتيباني، مهدي اخوان مسئول کميته امنيتي و محمدحسن ميرزايي نيز به عنوان رييس کميته فناوري اطلاعات ستاد انتخابات استان منصوب شدند.

استاندار همدان اظهار داشت: برهمين اساس اسدالله عباس زاده رييس کميته حراست و استعلامات، احسان شهابي رييس کميته امور حقوقي و اسدالله رباني‌مهر رييس کميته اطلاع رساني ستاد انتخابات استان همدان شدند.

شاهرخي با بيان اينکه مديرکل ثبت احوال استان نيز عضو ستاد انتخابات است، ادامه داد: با توجه به آغاز به کار ستاد انتخابات استان همدان، فعاليت رسمي ستاد مرکزي در استانداري و فرمانداري شروع شده و ستاد انتخابات استان از امروز تا يک ماه پس از انتخابات 1400 هر هفته بايد در 2 نوبت جلسه برگزار کند.

وي تحليل شرايط موجود، بررسي وضعيت شهرستان ها، توجه به برنامه زمانبندي انتخابات، حرکت دقيق با چشم باز و هدفمند را از رويکردهاي اصلي ستاد انتخابات استان به منظور افزايش مشارکت مردمي در انتخابات 1400 دانست.

سيزدهمين دوره انتخابات رياست‌ جمهوري و ششمين دوره شوراهاي اسلامي شهر و روستا 28 خرداد ماه 1400 در کشور برگزار مي شود.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی