استاندار همدان: سالم‌سازی جامعه در گرو توسعه ورزش همگانی است

 169751269.jpg

استاندار همدان گفت: ارتقای سلامت جامعه در گرو ترویج و توسعه ورزش در بین آحاد جامعه به ویژه نسل جوان و نوجوان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در دیدار با هادی ساعی رییس فدراسیون تکواندو کشور اظهار داشت: توقع داریم ورزش به صورت عمومی و همگانی در سطح جامعه گسترش یابد و نوجوانان و جوانان در کنار سایر اقشار مردم بتوانند با پرداختن به رشته‌های متنوع ورزشی کیفیت سلامت و حیات خود را در سبک زندگی روزمره ارتقا دهند.

وی تصریح کرد: امروزه گسترش ورزش عمومی و حرفه‌ای موجب کاهش انحرافات جامعه و ایجاد شادابی و نشاط هرچه بیشتر در بین نوجوانان و جوانان می‌شود.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم همه جانبه از ورزش حمایت می‌کند، خاطرنشان کرد: قطع به یقین با توجه به تجربه وزیر ورزش در حوزه قهرمانی و حرفه‌ای، تحول خوبی در دوره دولت سیزدهم در این حوزه روی خواهد داد.

وی با اشاره به افتخارات ارزنده قهرمانان المپیک و جهانی نظیر هادی ساعی، اظهار داشت: مردم ایران اسلامی همیشه به قهرمانان و پهلوانان کشورشان افتخار کرده و آن‌ها را اسطوره‌ و نماد ورزشی خود می‌دانند.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه مقام معظم رهبری، رئیس جمهور و مجموعه دولت سیزدهم، از ورزشکاران و پهلوانان پشتیبانی و به آن‌ها توجه دارند، گفت: هرچقدر بتوانیم نوجوانان، جوانان و اقشار مختلف را به سمت ورزش سوق دهیم، از مسائل و انحراف‌ها جامعه مانند اعتیاد دور خواهند شد.

وی حضور رییس فدارسیون تکواندو در استان همدان را قوت قلبی برای جامعه ورزشی و البته تکواندوکاران دانست و گفت:  تلاش‌ها و زحمات مجموعه مدیران و مربیان مربوطه برای ارتقای جایگاه تکواندو ایران در جهان، قابل تقدیر است‌.

به گفته وی، در استان همدان تلاش شده تا زمینه پرورش قهرمانان و مدال‌آوران در سطح جهانی فراهم شود.

هادی ساعی رییس فدراسیون تکواندو کشور در جریان سفرهای استانی خود، امروز به همدان آمد تا ضمن بازدید از اردوی تیم‌های ملی نونهالان و نوجوانان تکواندو، دیداری با مسوولان اجرایی استان همدان داشته باشد.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی