پیام استاندار همدان به مناسبت گرامی‌داشت هفته محیط زیست

image_2022_6_7-9_54_24_365_1Ry.jpg

استاندار همدان با صدور پیامی به مناسبت گرامیداشت هفته محیط زیست گفت: دولت سیزدهم توجه جدی به رهنمودهای رهبری فرزانه انقلاب در زمینه توجه به مسائل و مشکلات محیط زیست دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری، علیرضا قاسمی‌فرزاد با تبریک فرا رسیدن روز جهانی محیط زیست اظهار داشت: سرلوحه اقدامات و برنامه‌های دولت سیزدهم در استان در زمینه محیط زیست، همانا توجه جدی و فراهم کردن زمینه اجرایی شدن رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) است که در این‌باره فرمودند: «برای ما مسأله محیط زیست یا حفظ منابع طبیعی، مسأله‌ای تجمّلاتی و درجه دو نیست؛ یک مسأله حیاتی است».

وی اضافه کرد: بر این اساس حفاظت از محیط زیست که در شرایط کنونی به‌عنوان یکی از اصلی‌ترین دغدغه جوامع بشری‌است برای جلوگیری از تبعات جبران‌ناپذیر آن برای نسل امروز و نسل‌های آینده، از اولویت‌های اصلی دولت‌ مردمی به ریاست حضرت آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی قلمداد می‌شود.

استاندار همدان با یادآوری تلاش مسئولان در توسعه پایدار با اولویت حفاظت از محیط زیست و تداوم زندگی در استان که دارای این موهبت الهی یعنی طبیعت کم‌نظیر و تنوع زیستی غنی است، رعایت تنوع زیستی و حقوق حیوانات در مناطق حفاظت شده را ضروری دانست و روز جهانی محیط زیست و آغاز هفته ملی محیط زیست را به همه تلاشگران این عرصه به‌ویژه کارکنان اداره کل حفاظت محیط زیست همدان، تشکل‌های مردم‌نهاد محیط زیستی، اصحاب رسانه و همه کسانی که به هر نحو در جهت حفاظت و حراست از محیط زیست و ترویج فرهنگ زیست محیطی اقدام می‌کنند، تبریک گفت.

قاسمی فرزاد ابراز امیدواری کرد با استفاده از ظرفیت مردمی، بهره‌گیری از فناوری‌های نوین و به‌کارکیری توانمندی شرکت‌های دانش‌بنیان در عرصه حفاظت محیط زیست، گام مهمی در ارتقای شاخص‌های این حوزه در ایران عزیز اسلامی به ویژه استان همدان در راستای تحقق شعار سال «تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» برداشته شود.

۱۵ خرداد روز جهانی محیط زیست است.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی