پیام تسلیت استاندار همدان به مناسبت دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی

AG5J1610.JPG

دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان با صدور پیامی دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت دکتر قاسمی‌فرزاد بدین شرح است:

بِسمِ رَبِ الشُهَدا وَ الصِدیقین

《شهادت هنر مردان خداست.》
حضرت امام خمینی(ره)

سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، اسطوره غیرت و شجاعت و در بیانی جامع قهرمان ملی ماست. مکارم و سجایای اخلاقی، او را به شخصیتی ممتاز و کم‌نظیر در بین دوست و دشمن بدل ساخته است. او سرباز مخلص و بی ادعای ولایت بود و از همین رهگذر نیز قهرمان ملیِ ایران اسلامی شده است. بدون شک راهی که او و همرزمان شهیدش در حمایت از مظلومان و مبارزه با مستکبران جهان در پی‌ گرفتند ادامه خواهد داشت.
آنگونه که حضرت آیت‌لله العظمی امام خامنه‌ای مدظله العالی، در وصف این شهید والا مقام فرمودند:《شهید سلیمانی قهرمان ملّت ایران است، به خاطر اینکه ملّت ایران داشته‌های فرهنگی و معنوی و انقلابی و ارزشهای خودش را در او متبلور و مجسّم دید》، لذا استکبار جهانی بداند که بعداز شهادت این سردار رشید اسلام، همبستگی ملت ایران بیش از پیش شده و مکتب او، در سرزمین ایران اسلامی برای همیشه جاویدان خواهد ماند.

اینجانب سالروز شهادت افتخارآمیز سردار سرافراز و فرمانده همیشه پیروز سپاه اسلام، سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی و همرزمانش را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب، خانواده بزرگوار آن شهیدان، ملت شریف و بزرگ ایران اسلامی و همه دوستدارانش مجدد و مکرر تبریک و تسلیت عرض نموده، برای روح بلند این سردار بزرگ علو درجات الهی و محشور شدن با شهدای کربلا را از درگاه حضرت حق طلب می‌کنم.

علیرضا قاسمی‌فرزاد
استاندار همدان

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی