پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان

169323822.jpg

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان، در پیامی مشترک مهمترین دستاورد سفر رییس جمهور را ایجاد فضایی امید بخش توأم با انگیزه مضاعف برای مردم شریف استان و همچنین زمینه دستیابی به توسعه، شتاب‌گیریِ پیشرفت و گره‌گشایی از موانع و مشکلات دیرینه این دیار دانستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، در پیام مشترک روز جمعه آیت الله «حبیب الله شعبانی موثقی» و «علیرضا قاسمی فرزاد» آمده است: سی‌امین سفر استانی دولت مردمی و انقلابی سیزدهم به همدان با قدوم پرخیر و برکت حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رییسی، رییس جمهور و هیات جهادی وزیران، معاونین پرتلاش و مدیران ارشد کشوری شکل گرفت.

در ادامه این پیام آمده است: هر چند به دلیل شرایط شیوع ویروس کرونا و مشغله‌های فراوان سفرهای استانی، امکان دیدار عمومیِ حضور آیت الله رییسی در شهرستان‌های دهگانه استان فراهم نشد، اما ابراز احساسات و شوق وصف‌ناپذیر مردم عزیز استان، طی حضور موثر و مفیدِ یارِ دیرآشنای مردم همدان و رییسِ دولت مردمی در برنامه‌ها و بازدیدهای سرزده، نشست با نخبگان و خانواده معزز شهدا، حضور در شورای اداری، و نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه، جلوه‌هایی از بازسازی اعتماد عمومی همدلی و تحکیمِ رابطه بین ملت و دولت را متجلی ساخت. 

این پیام مشترک می افزاید: اکنون که سفر پر خیر و برکتِ دولتِ مردمی و انقلابی سیزدهم و هیات همراه به پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌زمین و خطه دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان به پایان رسیده، جا دارد از مجمع نمایندگان شریف استان در مجلس شورای اسلامی، فرمانداران و شهرداران و بخشداران،نمایندگان معزز مجلس خبرگان رهبری، ائمه محترم جمعه،حوزه های علمیه استان، شورای محترم تأمین، اقشار مختلف مردم نجیب استان و نخبگان عزیز، خانواده‌های معظم شهدا و همه دست اندرکارانی که به نحوی از انحاء در حوزه‌های اجرایی، امنیتی، پشتیبانی، نظامی، انتظامی همکاری، همراهی و مساعدت کردند و همچنین از مجموعه عوامل صدا و سیمای همدان، اصحاب رسانه‌، خبرنگاران و عکاسان پرتلاش که در اطلاع‌رسانی و پوشش خبری به طور شایسته نقش آفرینی داشتند قدردانی و تشکر کنیم.

در ادامه این پیام آمده است: حال که سفر رییس محترم جمهور به همدان انجام گرفت، اکنون نوبت دست اندرکاران و مسئولان اجرایی استان است تا با تلاش مجدانه‌ خود هر چه سریع‌تر زمینه جذب اعتبارات و اجرای مصوبات و تصمیمات سفر را فراهم کنند.

در پایان این پیام مشترک آمده است: با انجام و اجرای مصوبات این سفر، مردم بیش از پیش دستاوردهای این سفر پر خیر و برکت را احساس خواهند کرد.

آیت‌الله «سیدابراهیم رییسی» رییس جمهوری اسلامی ایران صبح پنج‌شنبه ۶ مرداد در سی‌امین سفر استانی خود، وارد همدان شد.

آیین استقبال رسمی از رییس جمهور با حضور آیت‌الله «حبیب الله شعبانی موثقی» نماینده ولی فقیه در استان و «علیرضا قاسمی فرزاد» استاندار همدان، فرماندهان نظامی و انتظامی، اعضای شورای تامین و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان در فرودگاه همدان برگزار شد.

رییس دولت سیزدهم در ادامه برای سخنرانی و دیدار با مردم کبودرآهنگ به این شهرستان سفر کرد و پس از آن با حضور در پایگاه شهید نوژه از بخش های مختلف آن بازدید و با فرماندهان و افسران پایگاه دیدار کرد.

رییس جمهور همچنین به صورت سرزده به روستای کردآباد کبودرآهنگ رفت در اجتماع پرشور مردم این روستا صحبت کرد.

دیدار عمومی و گفت وگو با مردم شهرستان همدان در سالن ورزشی سردار قاسمی از دیگر برنامه های سفر یک روزه رییس جمهور به استان بود و پس از جلسات دیدار با نخبگان ، خانواده شهدا و ایثارگران و شورای اداری برگزار شد.

نشست خبری با اصحاب رسانه و اعلام دستاوردها نیز پایان بخش برنامه های سفر یک روزه آیت الله رییسی به استان همدان بود.

 همچنین جمعی از وزرای دولت به نمایندگی از رییس جمهور به شهرستان های تابعه استان همدان سفر کردند و ضمن دیدار با مردم و شرکت در جلسات کاری، مسایل و مشکلات منطقه را بررسی و نتیجه کار را در شورای اداری استان به رییس جمهور ارائه کردند. 

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی