استاندار همدان با صدور پیامی روز دانشجو را تبریک گفت

AG5J1610_2.JPG

دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان با صدور پیامی ۱۶آذر روز دانشجو را تبریک گفت.

متن پیام وی به شرح زیر است:

 

بسمه‌تعالی

شهادت سه تن از فرزندان غیور این مرز و بوم در شانزدهم آذر ماه۱۳۳۲، بیانگر حر‌کتی اصیل و عظیم در مبارزات ضد استعماری و ضد استبدادی در کشورمان است، که دانشجویانِ هوشیار سردمدار این نهضت ریشه‌دار هستند.
این رخداد، نقطه‌ عطفی در روحیه‌ عدالت‌طلبی، آرمان‌خواهی و استقلال‌طلبی قشر تحصیل‌کرده‌ کشورمان است و پس‌ از پیوند با مبارزات معمار کبیر انقلاب اسلامی، به‌عنوان یک نهضت موجب سرنگونی رژیم پهلوی شد.
هر سال در این روز نگاه‌ها به دانشجویان، بزرگترین سرمایه بالقوه علمی، فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و مدیریتی کشور معطوف می‌شود. جوانان بویژه دانشجویان، پیشگامان توسعه جامعه هستند که باید با نصب‌العین قراردادن سخنان مقام معظم رهبری(مد‌ظله‌العالی)، نسبت به رفع مشکلات کوشا باشند.
اینجانب ضمن تکریم و بزرگداشت روز دانشجو و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای این قشر فرهیخته، از خداوند منّان برای دانشجویان و دانشگاهیان هوشیار و با بصیرت در ایران عزیز اسلامی به‌ویژه دانشجویان ولایی و انقلابی استان همدان، عزت و سربلندی و سلامتی خواستارم.

علیرضا قاسمی‌فرزاد
استاندار همدان

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی