استاندار همدان: آموزش و پرورش بهترین محیط برای خنثی کردن توطئه‌های دشمنان است

c1a852f9-fc04-4d52-8b05-23700d87916f.jpg

استاندار همدان با اشاره به اینکه دشمن به دنبال نفوذ در بین دانش آموزان است، گفت: آموزش و پرورش بهترین محیط برای بی اثر و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان است و معلمان باید از همان دوران کودکی و نوجوانی، دانش آموزان را با این موضوع آشنا کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در آیین بازگشایی مدارس برای سال تحصیلی ۱۴۰۲-۱۴۰۱ که به صورت نمادین در دبیرستان دخترانه «آیین روشن» برگزار شد، افزود: محیط خوب آموزش و پرورش بهترین مکان است که معلمان و دانش آموزان به این مساله آگاهی لازم را پیدا و توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند.

وی با گرامیداشت فرارسیدن ایام سوگواری رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن(ع) و امام رضا(ع) اظهار داشت: در آستانه بازگشایی مدارس، یاد و خاطر هشت هزار شهید استان همدان و ۴۰ هزار معلم و دانش آموز شهید را گرامی می داریم.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: بنا بر فرموده پیامبر(ص) باید از گهواره تا گور دانش بیاموزیم که این موضوع را دانش آموزان باید سرلوحه روند تحصیل خود قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه ما باید در راه علم و دانش تلاش کنیم، خاطرنشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی بر اساس توسعه علم، دانش و دانایی برنامه های خود را پیش می‌برد و رشد و توسعه کشور بر مبنای علم است.

استاندار همدان گفت: رهبر انقلاب امسال را سال «تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین» نامگذاری کرده اند که نشان می دهد، توسعه و تولید کشور بر مبنای دانش است.

وی تاکید کرد: استکبار در طول ۴۳ سال پس از انقلاب، انواع دشمنی ها را با ما داشته اند و دشمنان وقتی می بینند ما در این مسیر در حال توسعه هستیم به دنبال ایجاد موانع هستند.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: انرژی هسته ای بهانه ای بیش نیست بلکه آن ها می‌خواهند راه رسیدن ما به این قدرت و دانش را مسدود کنند.

وی ادامه داد: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، ما در همه عرصه‌های علمی و دانشی رتبه های خوبی در سطح دنیا داریم و در برخی از عرصه ها در جایگاه اول تا پنجم برتر دنیا هستیم و این موجب کینه توزی دشمن شده است.

استاندار همدان افزود: یکی از دلایلی که این روزها کشور را تحت فشار قرار گذاشته اند همین دستاوردهای علمی است؛ دشمنان با تمامیت ارضی ما مخالف هستند و ایران قوی و قدرتمند را نمی‌خواهند.

وی خطاب به دانش آموزان گفت: شما آینده سازان و مادران آینده این مرز و بوم هستید و باید فرزندانی تربیت کنید که همین طور محکم و استوار سرزمین را حفظ کنند.

قاسمی فرزاد اظهار داشت: فرزندان این سرزمین برای حفظ و حراست از دستاوردهای دینی، اسلامی و میهنی از جان خود گذشتند و هزاران شهید را تقدیم کردیم تا این امنیت را داشته باشیم.

وی تاکید کرد: استکبار این موضوع را نمی خواهد و تلاش دارد در بین صفوف متمرکز مردم فاصله بیاندازد.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: مردم سراسر کشور روز گذشته در راهپیمایی خود جوش یک بار دیگر با آرمان های امام راحل و نظام تجدید میثاق کردند و همه می دانند این حضور در صحنه مردم شعار نیست بلکه شعور است.

وی با بیان اینکه این اقداماتی که با دسیسه و توطئه دشمن تلاش می کند مردم ما را به خیابان بیاورد و در مقابل حاکمیت قرار دهد، با آگاهی مردم همیشه در صحنه محو خواهد شد تاکید کرد: سرنوشت مردم سوریه، عراق و یمن را ببینید؛ استکبار خیرخواه ما نیست فریب این افکار غلط و پوچ را نخوریم.

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه دشمن به دنبال نفوذ در بین دانش آموزان است اظهار داشت، چادر و روسری حجاب است و  گوهر وجود دختران را از تعرض باز می دارد، دشمنان می‌خواهند حجاب از سر زنان و فرزندان ما بردارند که با بصیرت مردم این توطئه و دسیسه خنثی خواهند شد.

4540c9bf-d0de-4c45-8ba3-2f0b36b5e09b.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی