استاندار همدان: از ظرفیت نخبگان در راستای توسعه استان استفاده می‌شود

 

image_2022_6_19-12_26_21_473_Kmb.jpg

استاندار همدان گفت: با بهره گیری از ظرفیت نخبگان، آینده رو به رشد و توسعه استان همدان ترسیم و زمینه تبدیل ایده نخبگان به محصولی با بهره‌وری بالا فراهم می شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری، علیرضا قاسمی فرزاد با بازدید از بنیاد نخبگان استان، در نشست با رئیس بنیاد نخبگان، روسای دانشگاه‌ها و پارک علم و فناوری استان افزود: در راستای تولید دانش بنیان، هماهنگی و همراهی روسای دانشگاه و بنیاد و پارک علم و فناوری ضروری است.

وی اظهارداشت: برای بهره گیری از علم در راستای تولید دانش بنیان، به دنبال وصل کردن بنیاد نخبگان استان به دانشگاه‌ها و نخبگان استان به پارک علم و فناوری هستیم.

استاندار همدان با اشاره به اینکه باید علم نخبگان برای تولید و عمل و به دنبال آن افزایش بهره‌وری به کار گرفته شود، تصریح کرد: دولت سیزدهم از نخبگانی که خلق ثروت کنند حمایت تام و تمام می‌کند.

وی ادامه داد: در بنیاد نخبگان استان، علم و دانش به عمل و کالا تبدیل می‌شود تا بتواند در عرصه جامعه خود را نشان دهد. 

استاندار همدان با بیان اینکه بنیاد نخبگان به عنوان یک مرکز و مجموعه‌ هماهنگ کننده بین همه دانشگاه‌ها و پارک علم و فناوری است، افزود: بنیاد نخبگان استان باید افراد نخبه را در دانشگاه‌ها و سطح استان شناسایی و بین آن‌ها و مجموعه پارک علم و فناوری ایجاد ارتباط کند. 

وی اظهار داشت: نخبگان می‌توانند با حمایت مراکز دانشگاهی و پارک علم و فناوری ایده‌های خود را به محصول و سپس تولید دانش بنیان تبدیل کنند.

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه باید ایده‌های نخبگان را در عرصه عمل پیاده‌سازی کرد، افزود: با استفاده از دانش، باید محصولات را به تولید انبوه برسانیم و سپس به دنبال صادرات آن باشیم.

image_2022_6_19-12_26_22_813_ZCC.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی