استاندار همدان: برای استاندارد سازی کلاس‌های درسی نیاز به تامین ۲هزار نیروی انسانی داریم

image_2022_6_2-16_1_10_312_eS3_1.jpg

استاندار همدان با بیان اینکه سند تحول بنیادین موجب تعالی آموزش و پرورش می شود گفت: این سند باید از سوی افسران فرهنگی یعنی فرهنگیان اجرا شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد  در جلسه شورای اداری استان همدان با بیان اینکه اگر فرهنگیان در تراز اجرای سند ارزشمند قرار نگیرند در اجرای سند تحول موفق نخواهیم بود افزود: فرهنگیان در همه عرصه ها حضوری فعال دارند و هیچ ناملایماتی آنها را از مسیر خدمت باز نمی دارد.

وی با بیان اینکه دانشگاه فرهنگیان یکی از مراکزی است که می تواند کمبود معلم را جبران کنند ادامه داد: در استان همدان ۲ پردیس برادران و خواهران وجود دارد که ساختمان و خوابگاه خواهران فرسوده است و از نظر روحی بسیار تاثیرگذار است.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: تامین اعتبار برای ساخت پردیس و خوابگاه خواهران یکی از درخواست های ما از وزیر آموزش و پرورش است که امیدواریم محقق شود.

قاسمی فرزاد به کمبود نیروی انسانی اشاره کرد و گفت: باید ۲ هزار نفر نیروی انسانی برای آموزش و پرورش استان همدان تامین و مجوز صادر شود تا در جذب نیرو اقدام کنیم.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه همدان مهاجر پذیر و جمعیت آن رو به افزایش است و باید مراکز تحصیلی بیشتری داشته باشد خاطرنشان کرد: برای جبران کمبود کلاس های درسی باید از ظرفیت خیرین بهره گرفت همانگونه که از این ظرفیت در سطح ملی به نحو مطلوب استفاده می شود.

 

image_2022_6_2-16_1_30_883_Ha1_1.jpgimage_2022_6_2-16_1_29_653_l8j_1.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی