استاندار همدان : تزریق گسترده واکسن عامل مهم کاهش مرگ ناشی از کرونا است

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری همدان ، شاهرخی ، در ستاد مقابله با کرونا استان همدان، اظهار داشت : کاهش میزان مرگ‌ و میر مهمترین کارکرد همه واکسن‌هایی است که تاکنون علیه کرونا تولید شده و تهیه واکسن در راستای پیشگیری، کنترل و مقابله با کرونا کشور را در شرایط مطلوبی قرار داده است.

وی با بیان اینکه روند گسترش بیماری در استان کاهشی است عنوان کرد: یک میلیون و ۵۵۰ دُز  واکسن کرونا در استان تزریق شده که این امر موجب کاهش گسترش بیماری و بهبودی سریعتر مبتلایان شده است. 

استاندار همدان با بیان اینکه هیچگونه عوارضی در افراد واکسینه شده در استان همدان مشاهده نشده است به مردم توصیه کرد که به شایعات توجه نکنند و با تزریق واکسن خود و جامعه را ایمن کنند. 

شاهرخی با اشاره به اینکه در آینده نزدیک محدودیت‌هایی برای کسانی که کارت واکسن نداشته باشند اعمال می شود تاکید کرد: مردم با مراجعه به مراکز واکسیناسیون و تزریق واکسن از این فرصتی که توسط مسئولان فراهم شده استفاده کنند. 

وی اعلام کرد که بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا دورکاری‌ تمامی دستگاه‌های اجرایی در شرایط کنونی با توجه به واکسیناسیون گسترده لغو می شود و همه کارمندان دولت موظفند با دریافت کارت واکسن در محل کار خدمت رسانی کنند. استاندار همدان خاطرنشان کرد که مردم برای حفظ سلامت خود و دیگران از حضور در تجمعات و مراسماتی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، خودداری کنند.

از ۱۰ شهرستان تابعه استان همدان، نهاوند، اسدآباد و رزن در وضعیت نارنجی و مابقی شهرستان ها در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی