استاندار همدان: تعامل کمیته امداد و دولت برای اشتغالزایی بسیار مفید و موثر است

 image_2022_6_23-13_31_9_143_Aft.jpg

استاندار همدان گفت: تعامل و همکاری نهاد کمیته امداد امام خمینی(ره) با دولت در زمینه ایجاد اشتغال و فراهم کردن فرصت های شغلی مولد و پایدار بسیار مهم، موثر و کارگشا است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در دیدار با رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) افزود: عملکرد کمیته امداد در استان همدان بسیار خوب و مبتنی بر تعهد لازم و کافی است که دراین زمینه تعامل خوب و سازنده‌ای نیز با سایر مسئولان استان دارد.

وی با اشاره به اینکه در بین مسئولان استان همدان، فضای اتحاد و همدلی بسیار خوب و سازنده‌ای وجود دارد، اظهار داشت: مجموعه کمیته امداد امام راحل، جامعه هدف را به خوبی شناسایی و مورد حمایت قرار داده است. 

وی با اشاره به اینکه روز گذشته کلنگ‌زنی احداث ۴۶۰ واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان انجام شد، گفت: همچنین۳۰۰ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد استان نیز بهره برداری و به متقاضیان مربوطه تحویل شد.

استاندار همدان با اشاره به اینکه بیش از ۲۰۰ میلیارد تومان کمک‌های مردمی طی سال گذشته به کمیته امداد استان پرداخت شده است، افزود: در بازدیدهای میدانی همواره متوجه ارتباط و پیوند عاطفی خوب مجموعه کمیته امداد با مددجویان می شویم. 

قاسمی فرزاد با اشاره به اینکه ۲۰۵ مرکز نیکوکاری در مساجد استان وجود دارد، تصریح کرد: ۲۹ مرکز از این تعداد به صورت تخصصی اداره می‌شود. 

گفتنی است، سیدمرتضی بختیاری رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان از روز گذشته و به منظور بهره برداری ۳۰۰ واحد مسکونی مددجویان، کلنگ زنی ساخت ۴۶۰ مسکن مددجویی، شرکت در همایش ملی زکات و جشن خودکفایی سه هزار و ۷۰۰ مددجوی کمیته امداد استان به همدان سفر کرده است.

آئین بهره بردای از ۳۰۰ واحد مسکن مددجویی و آغاز ساخت ۴۶۰ واحد مسکن مددجویان روستایی عصر دیروز با حضور رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) در روستای کوزره از توابع بخش شراء شهرستان همدان برگزار شد.

همایش ملی زکات و جشن خودکفایی سه هزار و ۷۰۰ خانوار مددجو و همچنین تجلیل از یاوران اشتغال استان همدان نیز امروز برگزار خواهد شد.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی