استاندار همدان: تکریم و مراعات حال مردم در اولویت مجموعه ثبت اسناد و املاک باشد

photo_2022-01-09_11-35-48.jpg

 به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری همدان، اصغر پیرهادی مدیرکل ثبت اسناد و املاک با حضور در دفتر دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان با وی دیدار و از نزدیک گفت‌وگو کرد.

استاندار همدان در این دیدار ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه اداره کل ثبت اسناد و املاک استان، گفت: مستند کردن اراضی و تک‌برگ کردن اسناد بسیار مهم و، در پیشگیری از بسیاری از تخلفات نیز موثر بوده است.

قاسمی‌فرزاد در ادامه گفت: این فرایند تا حد زیادی متضمن حفظ حقوق بیت‌المال بوده است از جمله دیگر فواید این فرایند کاهش حجم ورودی پرونده‌ها به محاکم قضائی است.

وی افزود: فرآیند مستند کردن اراضی باعث تسریع در انجام پروژه‌های عمرانی عام‌المنفعه می‌شود‌.

استاندار همدان در بخش دیگری از سخنان، با اشاره به تکریم ارباب‌رجوع، گفت: در انجام فرآیند‌های ثبتی ضمن رعایت حال مردم، می‌بایست مورد تکریم قرار گرفته و بر عملکرد دفترخانه‌ها نیز یک نظارت دقیق وجود داشته باشد و فرآیند پایش و رصد به صورت مستمر انجام گیرد.

قاسمی فرزاد، در پایان این جلسه از مدیرکل ثبت اسناد و املاک همدان، کاهش مدت زمان انجام امور اداری در این مجموعه را خواستار شد.

در بخش دیگری از این دیدار، مدیرکل ثبت اسناد و املاک همدان، گزارشی مبسوط از مستند کردن اراضی ملّی ارائه و موانع و مشکلات فرآیند صدور سند را طرح کرد. وی در ادامه با اشاره به جایگاه استان همدان در زمینه مستند‌ کردن اراضی ملی گفت: استان همدان در راستای مستند کردن اراضی ملی، جایگاه اول را در کشور دارد.

photo_2022-01-09_11-35-51.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی