استاندار همدان: تکمیل طرح‌های نیمه تمام استان ۲۴ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

image_2022_6_9-12_22_53_121_7N4_2.jpg

استاندار همدان گفت: در مجموع حدود ۲۴ هزار میلیارد تومان طرح نیمه تمام به جای مانده از قبل در این استان وجود دارد که تکمیل و بهره برداری از آنها زمان بر و نیازمند تامین اعتبار است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در گفت وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: در همین ارتباط این طرحهای نیمه تمام شامل ۱۸ هزار میلیارد تومان در حوزه‌های عمرانی و ۶ هزار میلیارد تومان نیز در بخش های اقتصادی است که در مجموع تکمیل آنها به ۲۴ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد. وی تصریح کرد: براساس بررسی ها و پیگیری های انجام شده از نتایج سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان ها، حداکثر هشت تا ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار تخصیص یافته است که استان همدان هم برای تامین اعتبار موردنیاز اجرای این طرحها در جریان سفر رییس جمهور تلاش جدی خواهد کرد.

نماینده عالی دولت در استان همدان گفت: نیازمندی های استان برای طرح و ارائه در سفر رییس جمهور احصا شده تا به هر میزان امکان باشد از این طرح ها برای جذب اعتبارات در این سفر مطرح و مصوب شود تا بتوانیم بخشی از طرح های نیمه تمام استان را تکمیل کنیم.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه طرح های نیمه تمام استان مربوط به ادوار گذشته است، افزود: طرح های زیادی برای سفر رییس جمهور به استان همدان پیش بینی شده که احتمال می رود بین ۱۰۰ تا ۱۱۰ طرح در این سفر مطرح و اجرای آنها تصویب شود.
 

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی