استاندار همدان: جایگاه قوه قضاییه قوام بخش عدالت در جامعه است

169775136.jpg

استاندار همدان با تجلیل از اقدام موثر دستگاه قضایی در سال های اخیر، گفت: عملکرد قوه قضاییه طی سال‌های اخیر بسیار مطلوب و امید بخش بوده به نحوی که جایگاه این نهاد قوام بخش عدالت در جامعه است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضاییه در دیدار با رییس کل، دادستان و معاونان دادگستری استان همدان، افزود: تعامل میان مجموعه قضایی و مدیران اجرایی استان در دولت سیزدهم بسیار سازنده است به نحوی که در بزنگاه‌های حساس، این حُسن همکاری موجب برداشتن گام‌های بسیار موثر و بلندی در مسیر رشد و توسعه استان شده است.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به‌ ویژه آیت الله شهید بهشتی و تقدیر از تلاش‌ها، تعامل و همراهی‌ قوه قضاییه در سطح استان، تصریح کرد: طرح‌های ابتکاری دادگستری استان همدان از جمله معتذرین موجب ترویج فرهنگ عذرخواهی، گذشت و بخشش شده است.

قاسمی فرزاد تاکید کرد: اجرای طرح ابتکاری معتذرین همچنین از حجم پرونده‌های ورودی به دستگاه قضایی در استان همدان کاسته و زمینه تقویت مصالحه را نیز فراهم کرده است.

استاندار همدان اظهار داشت: عملکرد قوه قضاییه طی سال‌های اخیر بسیار مطلوب و امیدبخش بوده است و جایگاه آن همواره قوام بخش عدالت در جامعه است.

image_2022_6_30-16_45_2_725_ajM.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی