استاندار همدان: حجم زیادی کالای اساسی برای تنظیم بازار وارد فروشگاه‌ها شده است

image_2022_5_15-9_59_50_979_EvL.jpg

استاندار همدان گفت: هیچگونه مشکلی در رابطه با تامین کالاهای اساسی وجود ندارد و برای اشباع و تنظیم بازار، حجم بالایی از کالاهای اساسی و موردنیاز برای عرضه وارد فروشگاه‌های مواد غذایی در سطح استان شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان؛ علیرضا قاسمی فرزاد در ستاد تنظیم بازار استان همدان افزود: مشکلی در راستای تامین مواد غذایی مورد نیاز مردم در سطح استان همدان وجود ندارد و با توجه به تغییر قیمت برخی از کالاها، اینچنین رفتارهای هیجانی طبیعی است.

وی اظهار داشت: بخش زیادی از یارانه‌های تخصیصی به کالاهای هفت گانه پنهان است و مبالغ بسیار زیادی در رابطه با یارانه گاز، بنزین و برق پرداخت می شود که بسیاری از مردم از آن بی اطلاع هستند.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه فلسفه دولت برای هدفمندی یارانه‌ها اقدام درستی در رابطه با عدالت محوری است، خاطرنشان کرد: یارانه باید به شکلی پرداخت شود که افرادی که آسیب پذیری بیشتر و توانمندی و توانایی کمتری دارند به بهترین شکل از آن برخوردار شوند؛ سازوکار باید به شکلی باشد که افراد توانمند از یارانه بیشتر بهره نبرند.

استاندار همدان با اشاره به اینکه دولت سیزدهم تلاش دارد موازنه مثبت و درستی را در رابطه با پرداخت یارانه اجرا کند، افزود: هفت قلم کالا مشمول یارانه ها بود که اکنون یارانه چهار قلم کالا برداشته شده و پرداخت غیر مستقیم یارانه سه کالای گندم، نان و دارو باقی مانده است.

وی تاکید کرد: با همکاری همه دستگاه ها، اجرای این طرح در استان همدان با کمترین چالش همراه بود و اکنون، مرغ، تخم‌مرغ، نان و لبنیات به میزان کافی در استان تامین شده و آرامش در بازار و فروشگاه‌ها برقرار است.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه اکنون برخوردهای هیجانی برای خرید کالا فروکش کرده است، اظهار داشت: در بازدیدی که روز گذشته از فروشگاه های سطح شهر داشتم، مشاهده شد در حال حاضر به میزان قابل توجهی روغن، شکر، لبنیات، برنج، گوشت گرم، گوشت مرغ و دیگر کالاهای اساسی در فروشگاه های استان تامین است.

image_2022_5_15-9_59_44_323_Isy.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی