استاندار همدان: حضور پرشور و هوشمندانه مردم نقشه شوم دشمن را نقش بر آب کرد

f2d97ba3-9878-4359-b6c8-f700f5947e47.jpg

استاندار همدان گفت: حضور پرشور مردم بابصیرت ایران اسلامی از جمله دیار دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان در راهپیمایی امروز (جمعه) نقشه و دسیسه شوم دشمنان انقلاب برای ایجاد آشوب و نفاق را نقش بر آب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در راهپیمایی باشکوه مردم همدان برای محکومیت هرگونه ناامنی و آشوب، اظهار داشت: درود بر دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان که مردمی این‌چنین غیور، دلاور و باشرف دارد، مردمی که پای اعتقادات خود ایستاده‌اند و هیچگونه سختی و مشکلی نمی‌تواند آن‌ها را از صحنه خارج کند.

وی افزود: امروز مردم ثابت کردند پای ارزش‌ها و آرمان‌های والای انقلاب، امام خمینی(ره) و شهدا ایستاده‌اند.

استاندار همدان تصریح کرد: اگر افرادی نادان، معاند و فریب خورده، ارزش‌ها و اعتقادات مردم را می خواهند دستخوش مطامع خود قرار دهند، حضور حماسی شما همه آن‌ها را به خاک ذلت می‌کشانید.

وی اظهار داشت: این حضور و این حماسه‌ ماندگار، نقشه‌های شوم دشمنان، معاندان و منافقان کوردل را نقش بر آب کرده است.

قاسمی‌فرزاد افزود: با برنامه‌هایی که در پیش‌رو خواهد بود و اقدامات آینده این رفتارهای کوردلانه محکوم به شکست است و موجب شرمساری و خواری دشمنان و بدخواهان کشور ردیف ملت خواهد شد.

وی تصریح کرد: این حضور شما یک حرکت انقلابی و حماسی است و به نمایندگی از مسوولان استان، از حضور پر شور شما مردم ولایی قدردانی کرده و در برابر این همه رشادت، بزرگواری، بصیرت و آگاهی، سر تعظیم فرود می آروم.

گفتنی است، اقشار مختلف مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان امروز(جمعه) همزمان با سراسر کشور با برگزاری یک راهپیمایی باشکوه، هرگونه اقدام غیرقانونی در ایجاد اغتشاش،ناامنی، آشوب، اهانت به مقدسات و تخریب اموال عمومی را محکوم کردند.

09e52bb3-2328-4ac9-868c-342819c5089c.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی