استاندار همدان خواستار مشارکت عمومی در طرح واکسیناسیون کرونا شد

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری همدان ، «سید سعید شاهرخی» در ستاد مقابله با کرونا استان همدان بیان کرد: ظرفیت واکسیناسیون در استان همدان به روزانه ۸۰ هزار دُز رسیده است اما روزانه ۳۰ هزار نفر به مراکز تجمیعی مراجعه می کنند بنابراین از هم استانی ها درخواست می شود نسبت به واکسیناسیون علیه کرونا اقدام کنند.

وی اضافه کرد: دانش آموزان و دانشجویان برای حضور در کلاس درس باید نسبت به تزریق واکسن اقدام کنند بنابراین از این قشر درباره مشارکت از واکسیناسیون انتظار بیشتری می رود.

استاندار همدان گفت: با توجه به ضرورت واکسیناسیون دانش آموزان بالای ۱۲ سال در این راستا باید کمیته بهداشت با مسئولیت علوم پزشکی تشکیل و در این کمیته نحوه همکاری بین علوم پزشکی و آموزش و پرورش برای واکسینه کردن دانش آموزان بررسی شود.

شاهرخی اضافه کرد: باید از ظرفیت خالی پایگاه های تجمیعی برای واکسینه کردن افراد بالای ۱۲ سال استفاده کرد و در صورت استقبال نکردن دانش آموزان باید به دنبال آنها رفته یا از مدارس پر جمعیت آغاز کرد.

وی اظهار داشت: استقبال نکردن معلم و اساتید از واکسیناسیون زیبنده این قشر و پذیرفتنی نیست و فرهنگیان و اساتید و کادر دانشگاه تنها در صورت تزریق ۲ دُز واکسن کرونا مجاز به حضور در مدرسه و سر کلاس هستند که کار نظارت بر این موضوع بر عهده علوم پزشکی، آموزش و پرورش و اولیا و مربیان است.

استاندار همدان ادامه داد: رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی عموم مردم همواره مورد تاکید است و توجه به این موضوع می تواند زمینه ساز گشایش های جدید شود.

شاهرخی اضافه کرد: روند اپیدمی کرونا در استان همدان کاهشی است که امید می رود با رعایت پروتکل های بهداشتی و استقبال مردم از واکسیناسیون، این روند ادامه یابد

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی