استاندار همدان: دولت توجهی ویژه به استفاده از توان مدیریتی بانوان دارد

استاندار همدان با اشاره به نگاه ویژه دولت به توانمندی بانوان، گفت: هر کدام از بانوان شاغل در استان که توانایی لازم را در خود می‌بیینند اعلام کرده تا در پست های مدیریتی منصوب شوند.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری همدان، مهندس شاهرخی استاندار همدان، در دیدار با جمعی از بانوان شاغل در ادارات استان همدان که به مناسبت میلاد حضرت معصومه(س) و روز دختر برگزار شد، اظهار داشت: هم اکنون تعدادی از بانوان در پست های مدیریتی استان مشغول بکار هستند و مسئولیت خود را نیز به نحو احسن انجام می دهند.f6289b10-9978-411e-9d5d-75bbcd6ef0f3.jpg

وی خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید نگاه ویژه ای به جامعه بانوان دارد و آمادگی واگذاری پست های مدیریتی را به بانوان علاقمند داریم.

استاندار همدان به وجود ظرفیت های خوب علمی، هنری و ورزشی در این استان اشاره کرد و گفت: شرایط برای رشد و شکوفایی این استعدادها و نقش آفرینی دختران در تمام بخش های استان فراهم شده است.

او تصریح کرد: در حال حاضر تعدادی از دختران این خطه در عرصه علمی به ویژه علوم هسته ای و پزشکی نوین در رتبه های تراز اول کشور قرار دارند که مایه مباهات هستند.

شاهرخی افزود: میدان و فضا برای رشد و اعتلای توانمندیهای دختران در پایتخت تاریخ و تمدن کشور فراهم است و بی تردید از هیچ کمک و مساعدتی در این زمینه دریغ نمی‌کنیم.

وی به فعالیت گسترده دختران در هیاتهای اندیشه ورز استان همدان اشاره کرد و گفت: هم اکنون ۸۰۰ نفر عضو این هیاتها هستند که نقش آفرینی دختران در این فضای فرهنگی کاملا مشهود است.

استاندار همدان به انتخابات ۲۸ خرداد نیز اشاره کرد و از بانوان استان همدان خواست مانند ادوار گذشته در انتخابات پیش رو هم حضور فعال داشته و اثربخشی و قدرت خود در تعیین سرنوشت کشور را نشان دهند.

شاهرخی گفت: نه تنها در حماسه انتخابات بلکه در تمام رویدادها و صحنه های ملی و مذهبی خواهان مشارکت فعال و جدی زنان هستیم.

 

وی همچنین با اشاره به ویژگی های برجسته رفتاری و اخلاقی حضرت معصومه (س)، افزود: شخصیت این بانوی بزرگ نه تنها از زاویه دینی و مذهبی بلکه در ابعاد علمی بسیار قوی و غنی است که باید توسط دختران این سرزمین مورد مطالعه و واکاوی قرار گیرد.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی