استاندار همدان: دولت سیزدهم توجه خاصی به ترویج فرهنگ مطالعه دارد

 image_2022_5_29-12_51_39_703_YRc_2.jpg

استاندار همدان گفت: دولت سیزدهم براساس مبانی اصیل اسلامی و تأکیدات مقام معظم رهبری توجه ویژه‌ای به ترویج و نهادینه کردن فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در سطح جامعه دارد. 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در بازدید از کتابخانه مرکزی همدان، اظهار داشت: برای ارتقای سطح علمی جامعه باید به موضوع کتاب و کتابخوانی توجه ویژه‌ای شود چرا که مطالعه و کتابخوانی از توصیه‌های مهم پیامبر(ص)، ائمه اطهار و مورد تأکید مقام معظم رهبری است و در دولت سیزدهم هم به صورت جدی مورد توجه قرار گرفته است.  

وی افزود: این بازدید به منظور آشنایی هرچه بیشتر با مسائل و مشکلات حوزه کتابخوانی و تلاش برای رفع آنها انجام شده و خوشبختانه در بخش‌های مختلف کتابخانه شاهد استقبال جوانان و نوجوانان از مطالعه و کتابخوانی هستیم که البته این کافی نیست.

استاندار همدان با اشاره به اینکه از مجموع ۱۱۸ کتابخانه عمومی استان، ۴۶ باب آن روستایی، یک باب سیار و ۷۱ باب نیز شهری هستند، تصریح کرد: کتابخانه مرکزی همدان بیش از ۱۳۰ هزار نسخه کتاب دارد که به خوبی نگهداری و مدیریت می‌شود.

قاسمی فرزاد اظهار داشت: باید نسل آینده که سکاندار مدیریت کشور خواهد شد را به سمت کتاب و کتابخوانی سوق دهیم تا تجارب گذشتگان را مطالعه و از تکرار اشتباهات پرهیز و به سمت موفقیت‌های بیشتر حرکت کنند.

وی تصریح کرد: دولت سیزدهم توجه خاصی به امر کتاب و کتابخوانی دارد و لذا جا دارد از زحماتی که در طول این سال‌ها توسط کتابداران و کتابخانه‌های عمومی انجام شده است قدردانی و حمایت کرد خدمات مناسب تری به ویژه به نوجوانان و جوانان ارائه شود.

گفتنی است، استاندار همدان در این بازدید که با حضور مدیرکل کتابخانه های عموی استان برگزار شد، از بخش های مختلف کتابخانه مرکزی شهر همدان دیدن کرد و مسائل و کارکردهای این مجموعه را مورد بررسی قرار داد.

 169716085_1.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی