استاندار همدان: ساخت مسکن در اولویت برنامه‌های دولت قرار دارد

169684287.jpg

استاندار همدان احداث و تامین مسکن را یکی از برنامه‌های اولویت‌دار دولت برای توسعه اقتصادی کشور دانست و گفت: سازمان‌ها و دستگاه‌ها بر حسب وظایف با تمام ظرفیت خود همکاری لازم را در این زمینه داشته باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری، علیرضا قاسمی فرزاد در دیدار با حجت الاسلام حسین روحانی نژاد، نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، تحقق اجرای طرح نهضت ملی مسکن را یک ماموریت برشمرد و افزود: عملکرد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و راه و شهرسازی در این طرح و نیز در سطح کلان مکمل یکدیگر است و تاکنون طرح های راه گشایی را ارائه دادند.

وی با بیان اینکه استان همدان در طرح نهضت ملی مسکن، طرح هادی، توسعه و نیز نوسازی بافت های فرسوده پیشران است ابراز امیدواری کرد که در دوران طلایی سال های پیش‌رو همه روستاهای استان بازسازی و نوسازی شوند.

قاسمی فرزاد با تاکید بر اینکه استانداری همدان با تمام توان از طرح های بنیاد مسکن حمایت می کند خاطرنشان کرد: اعتقاد ما بر این است که بنیاد کارهای محوله را به موقع و با کمترین هزینه و به صلاح نظام و مردم انجام داده است و خانه های قابل اعتمادی را به خصوص در بخش روستایی به مردم تحویل می دهد.

استاندار همدان با بیان اینکه افزایش تولید مسکن در هر جامعه نشان دهنده رشد اقتصادی است و در تأمین نیازهای اجتماعی افراد نیز نقش مؤثری ایفا می‌کند اظهار داشت: بر این اساس بخش مسکن به عنوان یکی از فصول اساسی و اولویت دار برنامه‌های توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به گلنگ زنی ۵۰۲ واحد مسکونی در ملایر و نیز آغاز به کار طرح های نهضت ملی مسکن در تویسرکان و نهاوند، از اقدامات شایسته، تجربیات و طرح های ارائه شده «مسعود رضایی» مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان همدان قدردانی کرد.  

قاسمی فرزاد ادامه داد: هدفگذاری ساخت سالیانه یک میلیون مسکن در کشور و ۱۰۰ هزار واحد سهمیه استان همدان گفت: واجدین شرایط دریافت مسکن ملی در استان ۴۸ هزار نفر است.

استاندار همدان تصریح کرد: با پیگیری های مجدانه استانداری طرح الحاق ۶۸۰ هکتار زمین به حریم شهر همدان و هزار و ۱۳۱ هکتار به بافت شهری استان به سرانجام رسید و در فاز نخست ۲۰ هزار واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در اراضی شهر همدان ساخته می شود.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی