استاندار همدان: شهدای رادار سوباشی نماد استقامت ملت ایران هستند

169829061.jpg

استاندار همدان گفت: شهدای سوباشی نماد استقامت ملت ایران هستند و نقش مهمی در ارتقا پدافند هوایی کشور داشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در یادواره شهدای حماسه سوباشی که با حضور خانواده های نیروی پدافند هوایی و پاسداران انقلاب اسلامی در حسینیه امام(ره) برگزار شد اظهار داشت: شهدای والامقام، از جمله شهدای رادار سوباشی جان خود را برای دفاع از ارزش‌ها، تمامیت ارضی و ملت عزیز ایران فدا کردند.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: سایت رادار سوباشی به عنوان یکی از مهمترین سایت‌های راداری کشور نقش ویژه‌ای در مقابله با تهاجمات هوایی رژیم بعثی عراق، در زمان جنگ تحمیلی داشت.

قاسمی فرزاد اظهار داشت: دشمنان بعثی از فضای آتش بس بعد از قبول قطعنامه ۵۹۸ برای انهدام این رادار سوءاستفاده کردند. 

وی افزود: جنگنده‌های صدام ملعون در بازگشت از مأموریت، با چند موشک، اتاق عملیات سایت راداری سوباشی را منهدم و حدود ۲۰نفر از رزمندگان ما را به شهادت رساندند.

انسجام خوبی در بین ارکان نظام در استان حاکم است

استاندار همدان در ادامه با بیان اینکه هماهنگی و انسجام خوبی در بین ارکان نظام در استان حاکم است به سفر رییس جمهور به استان همدان اشاره کرد و گفت: مردم با حضور حماسی خود در استقبال از رییس جمهور به میدان و عرصه آمدند و ساعت ها در هوای گرم ایستادند و به گرمی از هیات دولت استقبال کردند.

وی با بیان اینکه جمعیت کم نظیری با شعارهای خوب مهمان نوازی کردند، از همه مسئولان که با تعامل خوب فضای امنی را ایجاد کردند، قدردانی کرد.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی