استاندار همدان: صنایع با پارک‌ علم و فناوری توسعه می یابد

استاندار همدان گفت: صنایع با استفاده از ظرفیت علمی تحقیقات و پژوهش‌های پارک‌ علم و فناوری، توسعه و گسترش خواهند یافت.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری همدان، مهندس شاهرخی استاندار همدان در بازدید از پروژه‌ها و شرکت‌های فعال زیرمجموعه پارک علم‌ و فناوری همدان افزود: در شرایط کنونی به منظور تحقق شعار سال، میزان شتاب صنایع و به دنبال آن توسعه استان، رابطه مستقیمی با ارتباط جامعه علمی و فناور دارد.

وی اظهار داشت: تقویت واحدهای تولیدی و شرکت‌های مهندسی زیر مجموعه پارک علم و فناوری در اولویت قرارگرفته است.

شاهرخی با بیان اینکه پارک علم و فناوری همدان دغدغه‌ای در زمینه تامین زیرساخت‌ها نداشته باشد، عنوان کرد: پیوند موثر و سازنده‌ جامعه علمی و فناور با واحدهای تولیدی در همه بخش‌ها صورت گیرد.

وی تصریح کرد: پارک علم و فناوری با حضور فعال در همه عرصه‌ها، عامل تحول و توسعه یک‌ کشور است.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: نگاه دستگاه‌های اجرایی نسبت به رفع مسائل و موانع پارک علم و فناوری، فرابخشی باشد.

شاهرخی با اشاره به اینکه موانع و مشکلات پارک علم و فناوری شناسایی و تا حل و فصل آن‌ها پیگیری خواهند شد، بیان کرد: استان همدان در زمینه فعالیت‌های پارک علم و فناوری در کشور پیشرو است.

وی اضافه کرد: فرصت‌ها و ظرفیت‌های خوبی در استان همدان وجود دارد که می‌توانند در حوزه توسعه و تولید در استان نقش موثری داشته باشند.

استاندار همدان افزود: فعالیت شرکت‌های فعال در پارک علم و فناوری همدان در زمینه‌های مختلف قابل تقدیر است و حمایت موثر و عینی از شرکت‌های دانش‌بنیان انجام شود.

وی گفت: صندوق پژوهش و فناوری نقش موثر و سازنده‌ای در حمایت از واحدهای فناور دارد، این اقدام در پارک علم و فناوری قابل تحسین است.

شاهرخی تاکید کرد: استان همدان در زمینه زیرساخت‌ها آمادگی سرمایه‌گذاری در حوزه‌های مختلف را دارد.

شاهرخی در این بازدید با مدیران شرکت‌های مهندسی و دانش‌بنیان در پارک علم و فناوری دیدار و مسائل و مشکلات واحدهای مربوطه را مورد بحث و بررسی قرار داد.

وی در حاشیه این بازدید با حضور در نمایشگاه محصولات واحدهای فن‌آور استان همدان، از نزدیک طراحی و تولید محصولات جدید واحدهای مربوطه را مشاهده و از نزدیک در جریان مسائل و موانع آن‌ها قرار گرفت.

استاندار همدان در ادامه بازدید از نمایشگاه از فعالان و مسئولان واحدهای فن‌آور، به‌خاطر همت در راستای تقویت و پشتیبانی از تولید داخلی، قدردانی کرد.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی