استاندار همدان: ظرفیت رسانه‌ها در جهت مصالح مردم و توسعه استان به کار گرفته شود

 4b9cb267-6a36-4526-9312-04cd3cab3150.jpg

استاندار همدان گفت: اصحاب رسانه و خبرنگاران استان دارای توان بالا و ارزشمندی هستند که تکلیف دستگاه های متولی به ویژه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، بکارگیری این ظرفیت در جهت مصالح و منافع مردم و رشد و توسعه استان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد در آیین بزرگداشت روز خبرنگار و تجلیل از اصحاب رسانه استان همدان با بیان اینکه رسانه ها بازوی توانمند دولت سیزدهم در انعکاس اخبار هستند، اظهار داشت: باید از تلاش رسانه در انعکاس اخبار سفر هیات دولت و حضور حماسی مردم در عرصه، صحنه و میزبانی از رییس قوه مجریه قدردانی کرد.

وی اضافه کرد: این حضور حماسی نشان داد با وجود مشکلات، دسیسه ها، تبلیغات منفی دشمن علیه این نظام الهی، اما این ترفندها ناکارآمد بوده و مردم پیوندشان با آرمان های امام، انقلاب و رهبری ناگسستنی است.

نماینده عالی دولت در استان همدان ادامه داد: بنده احساس تعلق خاطر و انس و الفت خاصی نسبت به خبرنگاران دارم و این موضوع را با زبان گویا، رفتار و عملکرد نیز نشان داده ام.

قاسمی فرزاد تاکید کرد: تراز خبرنگاران همدان بسیار بالا، با اهمیت و قابل توجه است و آنها به خوبی مسایل کلان، صنفی را دسته بندی و انصاف و بزرگ منشی بیان و منعکس می کنند.

وی خواستار پیگیری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای برگزاری جشنواره مطبوعات غرب کشور در این استان شد.

استاندار همدان گفت: در رسانه های استان افراد متعهد، مجرب، باسابقه، مومن و انقلابی فعال هستند که ظرفیت بی بدیل برای استان هستند.

قاسمی فرزاد افزود: مطبوعات استان همدان کمتر دنبال حاشیه سازی و بیشتر دنبال فرهنگ سازی و تعالی فرهنگ در استان همدان هستند.

وی تاکید کرد: با توجه به تلاش دشمن برای هدف قرار دادن کانون خانواده، امروز بیش از گذشته نیازمند تبیین سازی، تلاش و فعالیت در حوزه فرهنگ و تحکیم بنیان خانواده هستیم.

نماینده عالی دولت در استان همدان ادامه داد: رسانه ها در شکل گیری سبک درست زندگی بر مبنای فرهنگ ملی مسئول و نقش آفرین هستند.

قاسمی فرزاد مدیران کل و روابط عمومی ها را به بهره گیری از توان رسانه ها ترغیب کرد و افزود: برقراری ارتباط منطقی، با نظم و آهنگ متعادل بین رسانه ها و مدیران اجرایی ضروری است.

وی اظهار داشت: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در کنار استانداری مباحث و مشکلات طرح شده در زمینه بیمه خبرنگاری و تامین معیشتی آنها را به جد دنبال کنند.

استاندار همدان با عنوان اینکه خبرنگاران صدای مردم محسوب می شوند، تاکید کرد: مشکلات مالی به ویژه حقوق پایین عوامل خبری و همخوان نبودن با شرایط روز از مشکلات این قشر است که از آنها حمایت لازم صورت می شود.

قاسمی فرزاد گفت: در طول دوره تصدی ارتباط دو سویه با خبرنگار و رسانه داشتیم، چرا که این ارتباطات به نفع جامعه است و مسوولان باید از نقطه نظرات مردم اطلاع یابند.

وی افزود: دشمنان با بهره گیری از امپراطوری رسانه ای و راه اندازی جنگ رسانه ای با صرف بودجه کلان درصدد دستیابی به اهداف خود هستند.

استاندار همدان اضافه کرد: به رسانه ها و خبرنگاران کار کشته و توانمند برای تقابل با رسانه های دشمن نیاز است، بنابراین خبرنگاران همت خود را در جهت مصالح ملی به کار گیرند.

قاسمی فرزاد با بیان اینکه امید آفرینی برعهده مسوولان و خبرنگاران است، گفت: امید آفرینی، پرهیز از سیاه نمایی، توجه به جوانان در راس کار مدیریت اجرایی استان همدان است.

وی افزود: رویکرد دولت عدالت محوری است و در سفر به همدان وزرا و معاونان در شهرستان ها حضور یافتند، همچنین رییس جمهور در شهرستان کبودراهنگ حضور و سخنرانی کرد.

استاندار همدان تصریح کرد: آیت الله رییسی با حضور در پایگاه سوم شکاری به عنوان یکی از پایگاه های نظامی مهم کشور، پیام اقتدار، صلابت، مقاومت و پایمردی را به بدخواهان و کج اندیشان  از این پایگاه نظامی منتقل کردند.

6aaec696-f0f2-4d84-bf28-f249fb5a2811.jpgab647271-3e56-403c-a123-f19d49e31fd5.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی