استاندار همدان: مدیران اجرایی از ارتباط مستمر با مردم غافل نشوند

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری همدان "علیرضا قاسمی فرزاد" شامگاه یکشنبه در دیدار با فرمانداران شهرستان های تابعه استان همدان، اظهار داشت: درب اتاق مدیران باید به روی مردم و مراجعان باز باشد بدین معنا که شهروندان بتوانند در فواصل زمانی مناسب امکان دیدار و گفت و گوی آسان با مدیران و طرح مسایل و مشکلات و درخواست های خود را داشته باشند.

‍ وی با بیان اینکه مدیران در دولت مردمی سیزدهم باید بیشترین ارتباط را با مردم داشته باشند، تاکید کرد: دولت سیزدهم تمام تلاش خود را برای ارتقای سرمایه اجتماعی به عنوان یک اولویت به کار خواهد گرفت و شرط رسیدن به این مهم نیز استفاده از همه ظرفیت ها در جهت خدمت رسانی به مردم است.

وی تصریح کرد: ارتباط مدیران دولت با مردم باید به ساده ترین و راحت ترین شکل انجام شود و جایگاه اداری مدیران باید فرصتی برای خدمت به مردم باشد.

استاندار همدان گفت: در هر شهرستان استان بر اساس ظرفیت هایی که وجود دارد باید کارها و اقدامات بزرگی طراحی و اجرایی شود.

قاسمی فرزاد افزود: استفاده از صنایع دستی، صنعت فرش؛ دامپروری ، کشاورزی گلخانه ای و مکانیزه برای اشتغال زایی در شهرستان ها مورد توجه فرمانداران قرار گیرد تا شاهد رونق اشتغال و جلوگیری از مهاجرت از روستاها به شهرها باشیم.

استاندار همدان تصریح کرد: موضوع کم آبی در شهرستانهای استان باید به صورت جدی مورد توجه قرار گیرد و اقدامات کارشناسی در این حوزه برای پیشگیری از بروز مشکل برای مردم انجام شود.

وی به ظرفیت های توسعه شهرستان ها اشاره کرد و گفت: استان همدان دارای ظرفیت های بزرگی در حوزه گردشگری است و باید توجه به جاذبه های گردشگری در اولویت باشد. 

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی