استاندار همدان: معلمان انسان سازند و بالاتر از این مقام جایگاهی نیست

image_2022_5_15-9_59_25_30_QyW.jpg

استاندار همدان با قدردانی از مردم استان گفت: طرح مردمی سازی یارانه ها با کمترین چالش و تلاطم در سطح استان اجرا شد و مردم آگاه و هوشیار این دیار بیشترین همکاری و تعامل را با دولت داشتند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری، علیرضا قاسمی فرزاد در آیین تجلیل از معلمان و منتخبین سرآمد آموزش و پرورش استان همدان، اظهار داشت: دولت سیزدهم وارث مسائل و مشکلاتی از ادوار گذشته است و اکنون در حال اصلاح این اشتباهات است. 

وی مردمی سازی اصلاح یارانه ها را الزام قانونی دانست و افزود: این طرح به صلاحدید مجلس شورای اسلامی مصوب شده و دولت موظف به انجام آن است. 

استاندار همدان با بیان اینکه دولت با تمام آبرو و بضاعتش به میدان آمده تا مشکلات مردم را حل کند تاکید کرد: دولت به دنبال کسب محبوبیت نیست و می‌خواهد بخشی از اعتماد از دست رفته مردم را بازگرداند.

قاسمی فرزاد خاطرنشان کرد: طبق مرکز پژوهش های مجلس در سال ۱۳۹۹ مبلغ  یکهزار و ۳۹۸ هزار میلیارد تومان یارانه مستقیم و غیر مستقیم پرداخت شده که ۱۶ قسمت از این میزان نصیب ثروتمندترین افراد می‌شود و تنها یک قسمت به اقشار آسیب پذیر می رسد. 

وی تصریح کرد: از این رو توزیع عادلانه یارانه در دستور کار مجلس قرار گرفت و دولت سیزدهم که شعار مردمی بودن و عدالت را می داد تصمیم به حل و فصل مشکل اقتصادی کشور گرفت اما در این راه مشکلاتی وجود دارد که نیازمند همدلی و هوشیاری مردم است.

به گفته او، با اجرای این جراحی بزرگ اقتصادی دولت با تبلیغات سهمگین و امواج مصموم بدخواهان و دشمنان مواجه شده وقصد سیاهنمایی و تغییر افکار عمومی را دارند.

استاندار همدان از مردم خواست آگاه و بصیر باشند تا بتوانیم با کمترین چالش و تلاطم این طرح سودمند اجرا و به ثمر بنشیند.

قاسمی فرزاد با قدردانی از همراهی و تعامل مردم استان همدان گفت: روشنگری ائمه جمعه و هوشمندی و نظارت متولیان و مسئولان نقش ویژه ای در آرامش و امنیت همدان پس از اجرای این طرح دارد. 

وی همچنین معلمان را نمونه قشر آگاه و با بصیرت دانست و تاکید کرد: معلمان نیز وظیفه آگاه سازی و هدایت افکار عمومی دارند که بسیار مهم است. 

رییس شورای آموزش و پرورش استان همدان جایگاه علم و دانش را بسیار بالا دانست و گفت: معلمان نه تنها با علم و دانش بلکه با رفتار و اعمالشان میتوانند نونهالان را تربیت کنند.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: از انسان سازی بالاتر جایگاهی نیست و این مقام ارزشمند با پاداش‌های مالی قابل قدردانی و سپاس نیست.

image_2022_5_15-9_59_22_864_JO2.jpg

 

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی