استاندار همدان: نقشه‌های دشمنان نظام با انسجام و اتحاد مردم خنثی‌ می‌شود

169921770.jpg

استاندار همدان گفت: در این شرایط حفظ اتحاد و انسجام مردم موجب خنثی شدن توطئه ها و نقشه‌های دشمنان این نظام و انقلاب می شود.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری همدان علیرضا قاسمی فرزاد در مراسمی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس، در محل استانداری افزود: انقلاب اسلامی ما به تعبیر امام راحل، انفجار نور بود نوری که برق آن چشم مستکبران را کور و تمام معادلات آنان در جهان را به هم زد.

وی با بیان اینکه دشمنان نظام و انقلاب بر این باور بودند که می‌توانند انقلاب اسلامی را با شکست مواجه کنند خاطرنشان کرد: استکبار جهانی، ایران قدرتمند و یکپارچه را نمی‌خواهد و به دنبال فروپاشی و تجزیه کشور است.

استاندار همدان ادامه داد: رزمندگان ما با جان و دل به جنگ دشمنان نظام و انقلاب رفتند تا تمامیت ارضی، وحدت و یکپارچگی ملی حفظ شود.

قاسمی فرزاد اضافه کرد: بعد از انقلاب با رهبری امام خمینی(ره) و سپس با وجود رهبری حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای و هدایت‌ و تدابیر داهیانه ایشان، کشور از بحران‌های مختلف عبور کرده است.

وی تصریح کرد: همه ما از درگذشت یکی از دختران ایران اسلامی  بسیار ناراحت و متاثر هستیم، اما دشمنان انقلاب به دنبال سوء استفاده‌ از این حادثه هستند.

وی اظهار داشت: مردم ایران باید هشیار و آگاه باشند، دشمنان این نظام به دنبال این هستند تا نقشه‌های شومی همچون سوریه و عراق برای ما ترسیم کنند.

استاندار همدان گفت: مردم هوشیار و آگاه همدان با حضور خودجوش خود علیه عده معدودی که در خیابان‌های شهر دست به اغتشاش زده بودند، دشمنان انقلاب و نظام را نا امید کردند. 

قاسمی فرزاد ادامه داد: مردم متدین دارالمجاهدین از همه گروه‌ها، اقشار و سلایق در این راهپیمایی حضور یافتند و از امنیت و انسجام ملی یکپارچه دفاع کردند.

وی تصریح کرد: منافقان کوردل، بعداز انقلاب با ترورهای مختلف، در پی ضربه زدن به مردم و انقلاب بودند که در این مدت بیش از ۱۷هزار نفر از مردم را به طرز بی‌رحمانه‌ای ترور کردند. 

استاندار همدان افزود: به لطف خداوند متعال و وجود رهبر فرزانه، آگاه و بصیر و همچنین توانایی نیروهای مسلح و علم و دانش فرزندان این سرزمین و سلاح‌های بازدارنده که در دست داریم، هیچ دشمنی نمی‌تواند نگاهی تهدید آمیز  به ما داشته باشد.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی