استاندار همدان: نگاه دولت سیزدهم به دانشگاه آزاد اسلامی، حمایتی است

169683123.jpg

استاندار همدان از تشکیل ستاد اقتصاد دانش‌بنیان استان همدان در راستای اجرایی کردن شعار سال خبر داد و گفت: دولت سیزدهم با همه توان از برنامه‌ها و طرح‌های مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی در استان حمایت و پشتیبانی خواهد کرد.  

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری، علیرضا قاسمی فرزاد در دیدار با محمدمهدی تهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور با اشاره به اینکه کارگروه ویژه‌ای با عنوان ستاد استانی اقتصاد دانش‌بنیان در استان همدان طراحی و راه‌اندازی شده است افزود: اساتید مرکز علم‌و فناوری، مجموعه نخبگان و تمامی اساتید دانشگاه‌های استان عضو ستاد اقتصاد دانش‌بنیان‌ هستند.

وی خاطرنشان کرد: نگاه مجموعه مدیریتی استان در راستای اقتصاد دانش‌بنیان، این است که با توجه به فعالیت‌های مختلف ۶ کمیته تخصصی در زمینه‌های مختلفی از جمله کشاورزی، صنعت، گردشگری، استفاده و عضوگیری از ظرفیت تمامی دانشگاه‌ها و اساتید در این کمیته‌ها ضروری است.

استاندار همدان تصریح کرد: این اقدام در راستای کاربردی کردن علم و دانش صورت گرفته تا بتوان از این طریق بهره‌وری، کیفیت و رقابت‌پذیری تولیدات داخلی را افزایش داد.  

قاسمی فرزاد اظهار داشت: در راستای تحقق شعار سال و اجرایی کردن برنامه‌های ستاد اقتصاد دانش‌بنیان استان، همگرایی، وحدت و انسجام موثری برقرار است.  

وی با اشاره به اینکه پرهیز از صدور مدرکِ صرف و کارآمدی در دستور کار مدیریت جدید دانشگاه آزاد قرار گرفته که قابل قدردانی است گفت: طبق ارزیابی های دانشگاه می‌توان سطح کارآمدی و کاربردی رشته‌ها در استان و میزان دانشجو ها و سطح علمی آن‌ها را ارزیابی کرد.  

قاسمی فرزاد خاطرنشان کرد: یکی از خواسته‌ها ما از دانشگاه ارتقا سطح‌کیفی، اثر بخشی و کارآمدسازی دانشگاه و دانشجویان است.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی