استاندار همدان: نیمی از استان در وضعیت آبی کرونایی قرار گرفت

169670976_1.jpg

استاندار همدان گفت: از مجموع ۱۰ شهرستان تابعه این استان پنج شهرستان «اسدآباد، بهار، ملایر، رزن و درگزین» در وضعیت آبی و مابقی در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری، علیرضا قاسمی فرزاد در ستاد مقابله با کرونا استان همدان، اظهار داشت: هفته گذشته تنها شهرستان اسدآباد در وضعیت آبی و مابقی شهرستان ها در وضعیت زرد کرونایی بودند که با رعایت نکات بهداشتی شمار شهرهای آبی در هفته جاری افزایش یافت.

وی با تاکید بر ضرورت تزریق واکسیناسیون به ویژه گروه سنی پنج تا ۱۱ سال اضافه کرد: تزریق واکسن برای افراد فعال در مراکز اداری و مراکز خدماتی ۹ گانه الزامی شود همچنین افراد بالای ۷۰ سال نسبت به تزریق دُز چهارم واکسن اقدام کنند.

استاندار همدان ادامه داد: با توجه به گزارش ارائه شده این استان همانند کشور وضعیت رو به بهبودی را در زمینه مهار کرونا دارد که امید می رود روز به روز همه شهرستان ها به سمت رنگ بندی آبی پیش بروند.

قاسمی فراد با گرامیداشت هفته سلامت و قدردانی از پزشکان و پرستاران و اقدامات ایثارگرانه آنها در جریان شیوع کرونا و تداوم آن با وجود فروکش کردن این ویروس گفت: مردم هیچگاه این رشادت ها را فراموش نمی کنند.

وی تاکید کرد: اقداماتی در حوزه فرهنگی و هنری برای به تصویر کشیدن این همه تلاش، مجاهدت و رشادت کادر بهداشت و درمان در جریان شیوع کرونا انجام شود و با به تصویر کشیدن این دست اقدامات، این افراد تبدیل به یک اسطوره و نماد شوند.

بالاترین مقام اجرایی استان همدان ادامه داد: برای ثبت این همه رشادت در اوراق تاریخ باید نسبت به ساخت تندیس، تولید فیلم، نوشتن کتاب، نامگذاری اماکن و معابر به نام کادر سلامت اقدام شود.

قاسمی فرزاد اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن فصل تابستان و افزایش ورود مسافر و گردشگر به این استان باید از نیمه خرداد آموزش و پرورش نسبت به آماده سازی مدارس برای اسکان مسافران اقدام کند.

وی افزود: به منظور پیشگیری از هر گونه سوء استفاده احتمالی در زمینه هزینه اقامت در اماکن، باید نسبت به ساماندهی کارتن به دست ها، صلاحیت سنجی و نرخ گذاری اقدام های لازم صورت گیرد.

استاندار همدان اقدام اخیر دولت در زمینه هدفمندی یارانه ها را مردمی سازی و عادلانه کردن در پرداخت‌ها دانست و گفت: با وجود جوسازی دشمن برای ایجاد ناآرامی در کشور اما مردم این استان بی توجه به شایعات، با خواسته معاندان و دشمنان این نظام  همراهی نکردند.

قاسمی فراد گفت: هم اینک در نقطه ثبات از نظر تعداد کالاهای موجود در بازار قرار داریم و هیچگونه کمبودی در زمینه کالای اساسی وجود ندارد.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی