با حمایت استاندار همدان انجام می‌شود؛ توسعه زیرساخت‌های ارتباطی و هوشمندسازی صنایع کشاورزی استان توسط شرکت ایرانسل

image_2022_6_16-7_34_19_480_u0d.jpg

استاندار همدان با تاکید بر ضرورت توسعه شبکه ارتباطی استان، گفت: در این راستا از اجرای طرح‌های توسعه محور با مدیریت شرکت‌های قوی و توانمند ملی استقبال و حمایت می کنیم.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان، در دیدار با مدیرعامل و معاونین شرکت ایرانسل و بررسی توسعه ارتباطی استان همدان و اجرای طرح‌های هوشمندسازی صنایع، اظهار داشت: با توجه به پیشرفت‌های روزافزون کشور، توسعه زیرساخت‌های ارتباطی در استان ضروری است و از سرمایه گذاری شرکت ایرانسل دراین زمینه استقبال می کنیم. 

وی اضافه کرد: با مشارکت ایرانسل ۳۰ سایت ارتباطی در شهر همدان ایجاد خواهد شد و به صورت جوی و موثر با از اجرای این طرح حمایت خواهیم کرد. 

استاندار همدان با اشاره به ضعیف بودن شبکه ارتباطی در برخی از نقاط استان مانند مناطق و اماکن گردشگری، تاکید کرد: شرایط ارتباطات و اینترنت در تپه عباس آباد و مجتمع تفریحی غار علیصدر نمونه هایی از جمله این ضعف به شمار می رود که نیازمند تقویت است.

قاسمی فرزاد از متولیان شبکه ایرانسل خواست با توجه به حجم زیاد تردد گردشگر به استان همدان کم و کاستی های موجود در بخش تلفن همراه و دیتا را جبران کنند.

وی خاطرنشان کرد: احداث سوئیت سنتر ایرانسل غرب کشور در همدان از دیگر طرح‌هایی است که پیشنهاد شده و مسئولان استان آمادگی همکاری و مشارکت در این زمینه را دارند.

به گفته او، ارائه بهترین خدمات از حقوق شهروندان است و در این راستا از شرکت‌های قوی و توانمند در سطح ملی باید بهره بگیریم و استان همدان به عنوان پایلوت آماده هرگونه همکاری است. 

استاندار همدان همچنین بر هوشمند سازی صنایع تاکید کرد و افزود: در سطح استان واحدهای تولیدی و صادراتی در زمینه صنعتی و کشاورزی فعالیت دارند که با مشارکت ایرانسل می توان طرحهای سودمند توسعه محور ایجاد کرد. 

نماینده عالی دولت در استان همدان افزود: دستگاه های خدمات رسان استان مانند برق، آبفا، شهرداری و دیگر ارگانها می توانند از خدمات بی سیم ایرانسل استفاده کرده و از مزایای این طرح برخوردار شوند. 

وی همچنین از ایجاد ۴۰۰ هزار پورت فیبر نوری در همدان خبر داد و گفت: ایجاد فیبر نوری برای توسعه شبکه ارتباطی منازل از نیازهای استان است که با سرمایه گذاری ایرانسل انجام می شود. 

image_2022_6_16-7_34_20_923_H8T.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی