شاهرخی: عملکرد استان همدان در مبارزه با مواد مخدر رضایت بخش است

به گزارش اداره کل روابط عمومی، مهندس سید سعید شاهرخی استاندار همدان در نشست شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان همدان، گفت: در بین کمیته های زیر مجموعه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر، کمیته فرهنگی و پیشگیری، از نقش و جایگاه بالا و مهمی برخوردار است و می تواند با بهره گیری از ظرفیت رسانه ها و تبلیغات برنامه های خوبی اجرا کند.

وی گفت: یکی از افتخارات استان همدان پاکسازی شهر از حضور معتادان متجاهر و جلوگیری از جولان آنها در منظر عمومی است که باید این رویه همچنان تداوم داشته باشد.

به گفته استاندار همدان، کمیته های مسئول در صورت مشاهده معتاد متجاهر بلافاصله فرد را به مراکز ماده ۱۶ ترک اعتیاد تحویل دهند.

شاهرخی خواستار همکاری نهادهای مسئول با پلیس در برخورد با معتادان متجاهر شد و افزود: با امکان ایجاد شده توسط سپاه در راه اندازی مرکز ماده ۱۶ نهاوند و بهره گیری از بخشی از مرکز ماده ۱۵ ، نباید شاهد حضور معتادان متجاهر در سطح شهر باشیم.

4639f769-bab7-4519-8e45-c6c27acbe411.jpg

استاندار همدان گفت: ظرفیت پیش بینی شده برای مرکز ماده ۱۶ موجود در کبودراهنگ ۱۰۰ معتاد است در حالیکه هم اینک بیش از این ظرفیت پذیرش می شود و در این راستا  دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان همدان نسبت به حمایت از متولیان مرکز ماده ۱۶ و جلب حمایت مرکز نشینان در تخصیص اعتبارات، اقدام لازم را انجام دهد.

شاهرخی گفت: گزارش های ارائه شده از سوی دستگاه ها و نهادهای مسئول و دغدغه اجتماعی مسئولان حاضر در این نشست بیانگر فعالیت مطلوب و تلاشهای موثر اعضای کمیته های زیر مجموعه شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان همدان است.

استاندار همدان عملکرد اداره کل اطلاعات و همکاری نزدیک سربازان گمنام امام زمان (عج) با نیروی انتظامی در برخورد با باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر را بسیار موثر دانست و بر ضرورت تداوم برخورد با سوداگران مرگ، باندها و خرده فروشان مواد مخدر تاکید کرد.

وی بیان کرد: همدان دارای ۲ سرپناه شبانه  یا گرمخانه برای آقایان و بانوان فاقد سرپناه است که ظرفیت گرمخانه آقایان ۱۰۰ نفر و  ظرفیت «شلتر» (سرپناه بانوان) ۳۰ نفر است که باید ظرفیت انها با کمک بهزیستی و شهرداری افزایش یابد.

وی پیگیری بهزیستی همدان برای ساخت یک مجتمع خاص بانوان را امری پسندیده دانست و گفت: فراهم کردن مکان و سرپناهی امن برای بانوان کار شایسته ای است اما اثرگذاری از منظر روحی، روانی و اجتماعی و فرهنگی بر روی این افراد در این اماکن بسیار حائز اهمیت است.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی