پنج‌شنبه مردمی استاندار همدان

به گزارش روابط عمومی استانداری همدان، دکتر علیرضا‌ قاسمی‌فرزاد، استاندار همدان با بازدید سرزده از چند نانوایی در سطح شهر همدان و رسیدگی به مشکلات مردم از طریق سامانه ارتباطات مردمی پنج‌شنبه پر کاری را پشت سر گذاشت.

 

بازدید سرزده استاندار از چند نانوایی در سطح شهر همدان

۲۰۲۱۱۱۲۸۰۸۴۴۳۱_IMG_0426.JPG

استاندار همدان با همراهی برخی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی، به‌صورت سرزده از چند نانوایی در سطح شهر همدان بازدید و آخرین وضعیت نانوایی‌ها، آرد و نان را از نزدیک بررسی کرد.

دکتر قاسمی‌فرزاد، در این بازدیدها که با همراهی برخی از مسئولان ذی‌ربط صورت گرفت، ضمن گفت‌وگو با مردم و متصدیان نانوایی‌ها، از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات این حوزه قرار گرفت.

وی ضمن استماع گزارش نانوایی‌ها درخصوص وضعیت آرد و نان، دستورات لازم برای سامان‌دهی وضعیت این حوزه را به مسئولان مربوط صادر کرد.

در این بازدید مردم، انتقادهایی به وضعیت بهداشت برخی از نانوایی‌ها داشتند که استاندار همدان با تذکر نکات لازم با مسئولان نانوایی‌ها، از مسئولان بهداشت خواست تا نظارت‌های خود رد در این زمینه تشدید کنند و با نانوایی‌های متخلف، برخورد قانونی شود.

 

استاندار همدان از طریق سامانه سامد به مشکلات مردم رسیدگی کرد

444_2.jpg

به گزارش روابط عمومی استانداری همدان، دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد، استاندار همدان، با حضور در مرکز سامانه پاسخگویی و ارتباطات مردمی (سامد) مستقیما و به‌صورت تلفنی با مردم نقاط مختلف استان گفت‌وگو و، به مشکلات، درخواست‌ها و مطالبات آنان پاسخ داد.

شهروندان به‌صورت حضوری و برقراری تماس تلفنی از مناطق مختلف استان مسایل، مشکلات و دغدغه‌های شخصی و عمومی خود را با نماینده دولت در میان گذاشتند.

استاندار همدان در پایان حضور در سامد افزود: بیشتر مشکلات مردم در تماس و دیدارهای حضوری مربوط به دریافت تسهیلات، تسهیل در صدور مجوز‌ها توسط دستگاه‌های اجرایی برای سرمایه‌گذاری و روان‌سازی فعالیت کسب و کار و اشتغال بود.

قاسمی‌فرزاد، بر رسیدگی مسوولان به مشکلات مردم تاکید کرد و گفت: مدیران همدان باید با حضور مستمر در سامانه سامد و شنیدن درخواست و مطالبات مردم، نسبت به برطرف کردن مشکلات آن‌ها اقدام کنند.

وی افزود: اگر دستگاه‌ها مشکلات مردم را به درستی شناسایی و مورد بررسی قرار دهند، بسیاری از مطالبات مردم رسیدگی و نارسایی‌ها نیز بر‌طرف خواهند شد.

 استاندار همدان امروز(پنجشنبه ۱۱ آذرماه) با حضور در مرکز سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) در محل استانداری همدان به مدت ۲ ساعت به سوال‌ها، مطالبه‌ها و درخواست‌های شهروندان پاسخ داد.

در حاشیه این ارتباط، برخی از مردم در محل سامانه ارتباطات مردمی، حضور پیدا کرده و به صورت مستقیم با استاندار همدان گفت‌وگو کردند و مسائل و مشکلات خود را با وی در میان گذاشتند.

شبکه الکترونیکی ارتباط مردم و دولت (سامد) سامانه‌ای است که مردم از طریق آن و بدون واسطه با شماره‌گیری تلفن ۱۱۱ مشکلات و خواسته‌ خود را با مسئولان و مدیران دستگاه‌های اجرایی در میان گذاشته و از طریق دریافت کد رهگیری نتیجه را پیگیری می‌کنند.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی