گزارش سفر یک‌روزه استاندار همدان به شهرستان رزن

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری همدان، دکتر علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان، با جدیت تمام، در راستای حمایت از تولید، ایجاد اشتغال و تقویت معیشت مردم، بازدیدهای میدانی و بررسی‌های کارشناسی را در دستور کار قرار داده است. وی این هفته نیز در تداوم این اقدام، به شهرستان رزن سفر کرد. اهم اقدامات این سفر به شرح زیر است:

1️.مراسم اسقبال:

دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد، با استقبال، علی‌اصغر غفاری، فرماندار رزن، حسن لطفی نمایند مردم شهرستان‌های رزن و درگزین در مجلس شورای اسلامی و تعدادی از مسئولان استانی و شهرستانی وارد رزن شد.

photo_2022-01-08_09-43-43_1.jpg

 

2.ادای احترام به مقام شامخ شهدای شهرستان رزن

 استاندار همدان، پس از استقبال از سوی مسئولان این شهرستان، با همراهی، حسن لطفی نمایند مردم شهرستان‌های رزن و درگزین در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برای ادای احترام به مقام شامخ شهدا در گلزار شهدای این شهر حضور پیدا کرد.

photo_2022-01-08_09-43-40.jpg

 

3️. دیدار استاندار همدان با امام جمعه رزن

دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد، با حضور در دفتر امام جمعه این شهرستان، طی نشستی، با حجت‌الاسلام علی‌اکبر منصوری، دیدار و از نزدیک گفت‌وگو کرد.
اهم سخنان، استاندار همدان در این نشست:

✔️ رزن، از شهرستان‌های پیشرو در زمینه ایجاد اشتغال و سطح پایین بیکاری است.

✔️ شهرستان رزن، با توجه به موقعیت تاریخی و علمی‌اش،در برخی از شاخص‌های کشوری و استانی در زمینه‌های مختلف، پیشگام است.

✔️ افق و چشم انداز شهرستان رزن، در مسیر مطلوبی قرار گرفته و امیدواریم مسئولان این شهرستان توجه ویژه‌ای به بحث تولید و اشتغال و همچنین پروژه‌های عمرانی از جمله راه‌های مواصلاتی آن داشته باشند.

photo_2022-01-08_09-52-50.jpg

 

4️. بازدیدها:

استاندار همدان در ادامه برنامه بازدید‌ میدانی از واحدهای تولیدی در جریان سفر‌های یک‌روزه خود، این بار در سفر با شهرستان رزن به‌ منظور پیگیری امور و مسائل این شهرستان با همراهی، دکتر لطفی، نمایند مردم شهرستان‌های رزن و درگزین در مجلس شورای اسلامی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، فرماندار شهرستان رزن و برخی از مدیران استانی و شهرستانی ضمن بازدید از واحدهای تولیدی و صنعتی و گفت‌وگوی نزدیک با مدیران و مسئولان آن‌ها در جریان مشکلات و مسائل آن قرار گرفت. واحد‌های صنعتی و تولیدی که مورد بازدید قرار گرفتند:

✔️ شرکت بینا صنعت رزن

✔️ کشتارگاه پروتئینی ماکیان الوند

✔️ شرکت محافظ سازان آرش (تولید مس)

✔️ مجموعه صنعتی پیروی (شرکت شوکت)

photo_2022-01-08_09-43-37.jpg

 

5️. حضور استاندار همدان در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان رزن:

تاکیدات و دستورات دکتر علیرضا قاسمی فرزاد، در این کارگروه:

✔️ مدیران دستگاه‌های اجرایی مجموعه خود را با حرکت شتابان دولت هماهنگ کنند

✔️ با اقدامات تسکینی و کوتاه‌مدت نمی‌توان در تولید استان جهش ایجاد کرد

✔️ برای ایجاد جهش تولید در استان، طرح‌ریزی کلان لازم است

✔️ هیچ مدیری اجازه ندارد برخلاف فرموده مقام معظم رهبری، به جای مانع‌زدایی، مانع‌زایی کند

✔️ با مدیران سهل‌انگار که در مسیر تولید‌کننده‌ها مانع ایجاد می‌کنند طبق قانون برخورد می‌شود

✔️ مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان رزن، به شکل ویژه‌ای توسط معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری پیگیری خواهند شد

دکتر‌ علیرضا قاسمی فرزاد، امروز علاوه بر بازدیدهای میدانی از واحدهای صنعتی و تولیدی شهرستان رزن، پرونده برخی از واحدها همچون: *شرکت بینا صنعت رزن*، *شرکت محافظ سازان آرش (تولید مس)* و *مجموعه صنعتی پیروی (شرکت شوکت)* که دارای موانع و یا مشکل خاصی بودند، در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید این شهرستان طرح، و در این کارگروه به‌طور تخصصی مور بحث و بررسی قرار گرفتند.

photo_2022-01-07_19-53-50_2.jpg

 

6️. شرکت در نماز سیاسی عبادی جمعه شهر رزن:

دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد، همراه با مردم ولایت‌مدار این شهرستان، معاونان استانداری، جمعی از مدیران استانی و شهرستانی، در نماز سیاسی عبادی جمعه این شهرستان به امامت حجت الاسلام علی‌اکبر منصوری امام جمعه شهرستان رزن، شرکت کرد.

photo_2022-01-08_09-56-24.jpg

 

7️. ادامه بازدید‌ها:

بعد از برگزاری نماز سیاسی و عبادی جمعه در شهر رزن، استاندار همدان در آخرین برنامه کاری امروز خود، از *کشتارگاه پروتئینی ماکیان الوند* بازدید و ضمن دیدار با مدیران این مجموعه از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل آن قرار گرفت.

 

 جمعه، ۱۷ دی‌ماه ۱۴۰۰

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی