ربانی مهر: واکسیناسیون عمومی بهترین راهکار مقابله با ویروس کرونا است

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری همدان، «اسدالله ربانی مهر» روز سه شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اهمیت واکسیناسیون عمومی در سلامت جامعه، افزود: ظرفیت لازم برای تزریق واکسن در استان ایجاد همدان شده لذا از عموم مردم درخواست می شود با حضور در مراکز واکسیناسیون هرچه سریعتر نسبت به تزریق واکسن کرونا در راستای قطع زنجیره انتقال ویروس اقدام کنند.

به گفته وی، هم اکنون در برخی استانهای کشور شاهد افزایش آمار ابتلا و احتمال بروز موج ششم همه گیری کرونا هستیم که تنها راه پیشگیری از این رویداد، واکسیناسیون عمومی و مشارکت فعال و گسترده مردم در این طرح است.

وی با بیان اینکه ایران از کشورهای پیشتاز در تزریق واکسیناسیون کرونا است، ادامه داد: در استان همدان همه ایستگاه های ترزیق واکسن فعال هستند و تاکنون یک میلیون و ۵۴۲ هزار دُز واکسن در استان تزریق شده است.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مقابله با کرونا استان همدان با اشاره به اهمیت موضوع داشتن کارت واکسیناسیون کرونا گفت: اقشار مختلف جامعه از جمله کارمندان، اصناف، کادر اداری و معلمان مدارس، مربیان ورزشی، نانوایی ها، فروشگاه ها و دیگر اصناف برای فعالیت باید کارت واکسیناسیون داشته باشند.

مدیرکل روابط عمومی استانداری همدان خاطرنشان کرد: در همین ارتباط تزریق دُز سوم واکسن کرونا ویژه کادر درمان بعد از گذشت ۶ ماه از تزریق دُز دوم انجام می شود.

 از ۱۰ شهرستان تابعه استان همدان، شهرستان های همدان، نهاوند، اسدآباد، رزن و درگزین در وضعیت نارنجی و پنج شهرستان مابقی در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی