برگزاری بزرگداشت سیدجمال الدین اسدآبادی در 18اسفند 1400

برگزاری بزرگداشت سیدجمال الدین اسدآبادی در 18اسفند 1400

جلسه تعیبن و تکلیف بنای یادبود سید جمال الدین اسدآبادی به ریاست سعید کتابی فرماندار اسدآباد

گفتنی است این جلسه با حضور احمد رضا احسانی مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان ،علی مالمیر مدیر کل میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی همدان،شاهین کلانتری شهردار اسدآباد و روئسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی و میراث فرهنگی اسدآباد

فرماندار اسدآباد از برگزاری کنگره بزرگداشت سیدجمال الدین اسدآبادی در 18اسفند ماه در این شهرستان خبر داد .
سعید کتابی در حاشیه بازدید  مهندس فرهاد فرزانه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان از یادمان سیدجمال و موزه مردم شناسی  شهرستان گفت:برای برگزاری این کنگره در سطح ملی تکمیل بنای یادبود سیدجمال الدین اسدآبادی به عنوان زادگاه  این شخصیت بزرگ بیدارگر اسلامی ضرورت خواهد داشت.

سعید کتابی افزود:بنای یادبود سیدجمال دارای مشکلاتی است که امروز با حضور  معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان ،مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان و مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان و نماینده اسدآباد در مجلس شورای اسلامی و  مسئولین ذی ربط  از این بنا  بازدید و تصمیماتی برای تکمیل و محوطه سازی گرفته شد.

وی گفت:قرار بر آن است که جلسات کارشناسی این تصمیمات برگزار و تا برگزاری کنگره در اسرع وقت تحقق این تصمیمات مرتفع شود ضمن اینکه تکمیل و محوطه سازی یادمان سیدجمال الدین اسدآبادی یکی از جمله مطالبات  مهم همشهریان اسدآبادی در سال های اخیر بوده است.
گفتنی است؛بنای یادبودی سیدجمال الدین اسدآبادی  در محله سیدانِ اسدآباد  که زادگاه سیدجمال الدین اسدآبادی بوده  ساخته شده  و این اثر در تاریخ 15 دی 1387 با شمار 24333 به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران ثبت شده است.

روابط عمومی فرمانداری اسدآباد

 

۲۰۲۱۱۲۱۹۱۱۳۹۳۷.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی