پیام قدردانی نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار همدان از مردم برای مشارکت پرشور در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری

 

نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار همدان، با صدور پیامی، از مردم استان برای مشارکت پرشور در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری تشکر و قدردانی کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری همدان، آیت‌الله حبیب‌الله شعبانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان و همچنین علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان در پیام مشترکی از مردم ولایت‌مدار دارالمؤمنین و دارالمجاهدین استان برای مشارکت پرشور در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری قدردانی کردند.

متن پیام مشترک نماینده ولی‌فقیه در استان و استاندار همدان جهت قدردانی از مردم ولایت‌مدار دارالمؤمنین و دارالمجاهدین استان برای مشارکت پرشور در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سپاس بی‌کران به درگاه خداوند متعال که عنایاتش را همواره شامل مردم عزیز ما فرموده و این ملت بزرگ را روز به روز سرافرازتر ساخته است.

بر مردم آگاه و فهیم ایران عزیز اسلامی، خصوصاً مردم دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان که با لبیک به فرمایشات حکیمانه رهبر معظم انقلاب حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) در فضایی توأم با آرامش و امنیت در انتخابات یازدهم اسفندماه حضوری حماسی داشتند و علاوه بر اینکه مایه‌ی یأس دشمنان و شعف دوستداران انقلاب شدند و بار دیگر ثابت کردند این نظام ریشه‌ای الهی و پشتوانه‌ای مردمی دارد، درود می‌فرستیم.

به‌رغم تمام فضاسازی‌ها دشمنان و معاندان نظام برای ناامیدسازی مردم اما روز گذشته جلوه‌هایی زیبا از همدلی و همبستگی‌ ملت به نمایش درآمد و نقشه‌های شوم دشمنان با حضور پرشور مردم بصیر و ولایتمدار ایران اسلامی نقش بر آب شد.

برنده‌ی اصلی این انتخابات ملت شریف ایران بود و امروز پایان رقابت‌ها و آغاز رفاقت‌ها و زمان تلاش برای توسعه و پیشرفت همه جانبه‌ی میهن اسلامی است.

اینجانبان به پاس این حضور آگاهانه و انقلابی در پای صندوق‌های اخذ رأی، از عموم مردم شریف همدان و همچنین کلیه عوامل برگزارکننده به‌ویژه تأمین‌کنندگان نظم و امنیت انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، صمیمانه تقدیر و تشکر نموده و از خداوند متعال موفقیت روزافزون ایران اسلامی را مسئلت می‌نماییم.

حبیب‌الله شعبانی موثقی

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه همدان

علیرضا قاسمی فرزاد

استاندار همدان

photo10099348589_1.jpgphoto10099246420_1.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی