استاندار همدان: تأثیر معنوی راهیان‌نور بر نسل جوان

391706.jpeg

استاندار همدان گفت:برگزاری اردوهای راهیان‌نور و روایت رشادت‌های شهدای والامقام و ایثارگران سرافراز، تأثیر معنوی بسیاری بر نسل جوان دارد.

 به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان در جلسه‌ی ستاد راهیان‌نور استان، گفت: اردوگاه‌های استان در مناطق راهیان‌نور بازسازی و تجهیز شده و باقی موارد نیز در اسرع وقت تکمیل خواهد شد.
مقام عالی دولت در استان گفت: برای اعزام دانش‌آموزان به اردوهای راهیان‌نور از ظرفیت اتوبوس‌های اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نیز استفاده شود.

وی افزود: دستگاه‌های اجرایی و شهرداری‌ها برای برگزاری اردوهای راهیان‌نور، متناسب با نیازمندی‌ها و ظرفیت‌ها مشارکت داشته باشند.

استاندار همدان بیان کرد: اگر امروز در فضای آرام زندگی می‌کنیم حاصل تلاش‌ها، رشادت‌ها شهدای گرانقدر و ایثارگران عزیز است که برای مانایی ایران اسلامی از جان خود گذشتند.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی