
آیین افتتاح دفتر امام جمعه شهر ملایر با حضور نماینده ولیفقیه در استان همدان، استاندار همدان، نمایندگان مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.
به گزارش روابطعمومی استانداری همدان آیین افتتاح دفتر امام جمعه شهر ملایر با حضور آیتالله حبیبالله شعبانی نماینده ولیفقیه در استان همدان، حمید ملانوریشمسی استاندار همدان، حجتالاسلام احد آزادیخواه و احمد آریایینژاد نمایندگان مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی، سید مجتبی حسینی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان، فرماندار ملایر، امام جمعه ملایر و جمعی از مدیران استانی و شهرستانی حضور داشتند.
این پروژه در زمینی به مساحت ۱۲۰۰ متر مربع و با زیربنای ۱۶۰۰ متر مربع در دو طبقه احداث شده و با اعتباری بالغ بر ۶۰ میلیارد تومان به بهرهبرداری رسید.

