استاندار همدان خبر داد؛ ساخت کارخانه بازیافت هواپیماهای نشسته در استان برای نخستین‌بار در خاورمیانه

photo_2022-01-06_12-22-02.jpg

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد، استاندار همدان در نشست خود با سردار طلایی‌نیک، معاون توسعه مدیریت و برنامه‌ریزی راهبردی وزارت دفاع و جمعی از مدیران این وزارتخانه، در راستای طرح ملی احداث کارخانه بازیافت هواپیماهای بازنشسته در استان، گفت: طرح ملی احداث کارخانه بازیافت هواپیماهای نشسته توسط وزارت دفاع در استان انجام خواهد شد. بنابراین مجموعه مدیریتی استان در تلاش خواهد بود، تا اعتبار این پروژه برای سال آینده عملیاتی شود‌.

استاندار همدان افزود: اجرای این طرح در استان همدان برای نخستین‌بار در خاورمیانه توسط وزارت دفاع، جای تشکر و قدردانی دارد.

قاسمی فرزاد، گفت: استان همدان دارای ظرفیت‌های مناسبی برای اجرای طرح ملی احداث کارخانه بازیافت هواپیماهای بازنشسته، دارد.

وی در ادامه با اشاره به فرصت‌های شغلی که این طرح ایجاد می‌کند، گفت: با انجام و اجرای این طرح، زمینه‌های رونق اشتغال برای جوانان و متخصصان این حوزه در استان فراهم می‌شود.

استاندار همدان، تصریح کرد: با توجه به گستردگی طرح ملی احداث کارخانه بازیافت هواپیماهای بازنشسته، طرح‌های بدیع و سرمایه‌‌گذار‌های دیگری در استان امکان‌پذیر خواهد شد. بی‌ شک اجرای این طرح در افق بلند مدت، می‌تواند یک آورده خوب برای استان باشد.

قاسمی فرزاد در ادامه در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به زمین مورد نیاز این طرح ملی، گفت: زمین مورد نیاز اجرای طرح ملی احداث کارخانه بازیافت هواپیماهای بازنشسته در استان در کنار فرودگاه همدان جایابی شده که امیدواریم شورای محترم شهر و شهرداری همدان همکاری‌های لازم برای تسریعِ در انجام این طرح را داشته باشند.

وی افزود: با اجرای این طرح، علاوه بر منافعی که برای استان در پی خواهد داشت، می‌تواند یک منبع درآمد پایدار برای شهرداری همدان نیز محسوب شود.

وی در پایان گفت: پیاده شدن این طرح در استان یک فرصت طلایی دیگر برای توسعه استان محسوب می‌شود که با جدیت در دستور کار مسئولان قرار خواهد گرفت.

photo_2022-01-06_12-21-58_2.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی