پیام استاندار همدان به مناسبت هفته بسیج

 photo_٢٠٢٢-١١-٢٠_١٣-٣٧-١٤.jpg

استاندار همدان گفت: بی شک بهره گیری از شجره طیبه بسیج در تحقق شعار سال مبنی بر تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین راهگشا است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد با صدور پیامی به مناسبت هفته بسیج اظهار داشت: بسیج فراگیرترین تشکل مردمی، ماندگارترین و پویاترین اندیشه نابی است که معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) آن را بنیان نهاد. وی افزود: فلسفه تشکیل بسیج، صیانت و سیادت از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است که از ابتدا تا کنون، توانسته مقتدرانه و با صلابت در خط مقدم حفظ، حراست و پشتیبانی از اصول، آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی انجام وظیفه کند. استاندار همدان گفت: بی تردید بهره گرفتن از این شجره طیبه و اشاعه فرهنگ بسیجی می‌تواند در همه زمینه‌ها به ویژه در راستای شعار سال مبنی بر تولید؛ دانش‌بنیان و اشتغال آفرین راه‌گشا باشد. قاسمی فرزاد با گرامی‌داشت هفته بسیج و تبریک آن به همه بسیجیان سرافراز و ایثارگر کشور به ویژه بسیجیان استان همدان اظهار داشت: از درگاه خداوند متعال، سلامتی، پیروزی و موفقیت روزافزون‌شان در ظل توجهات ولی‌ عصر(عج) و اجرای منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) را مسئلت می‌نمایم. همزمان با هفته بسیج ۶۸ طرح با اعتبار ۳۵ میلیارد تومان در حال بهره برداری است و عملیات اجرایی برای ایجاد سه هزار نیروگاه خورشیدی پنج مگاوات در نقاط محروم استان همدان آغاز شد.

photo_٢٠٢٢-١١-٢٠_١٣-٣٧-١٨.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی