پیام استاندار همدان به مناسبت هفته‌ی بسیج

photo7915506693.jpg

استاندار همدان با صدور پیامی به مناسبت هفته بسیج گفت: نهاد مردمی بسیج امروز الگوی تاثیرگذاری برای کشورهای اسلامی عدالتخواه و استکبارستیز است و جبهه مقاومت در دنیا به بسیج اقتدا می‌کند.

به گزارش روابط عمومی استانداری همدان، در پیام روز سه شنبه علیرضا قاسمی‌فرزاد صادر شده،آمده است: حضرت امام خمینی(ره) بنیانگذار عظیم‌الشان انقلاب، بسیج را برای پیروزی حق بر باطل در دوران دفاع مقدس بنیان نهاد و این نهاد مقدس پیروزی را با نیروی اخلاص و ایمان بسیجیان به ارمغان آورد.

این پیام می افزاید: بسیجی بودن مصداق از خودگذشتگی برای دیگران است و در روزهایی که دشمنان ملت ایران در جنگی عظیم و ترکیبی، با توطئه، فتنه‌انگیزی، تحریک، تشویش و حتی تهدید و تحریک گسلهای قومیتی، تمام توان خود را برای ایجاد شرارت و جنگ گسترده‌ داخلی به میدان آوردند، بسیجیان ایثارگر در میدان مبارزه حاضر بودند.

در ادامه این پیام آمده است: بسیج بازوی توانمند جمهوری اسلامی ایران در پیشرفت و اقتدار کشور بوده و در اذهان جامعه، الگوی اخلاص، پاکی، فداکاری و حافظ دستاوردهای اخلاقی انقلاب اسلامی است.

این پیام می‌افزاید: بسیج با همراهی دولت مردمی و انقلابی ایران قوی در پروژه‌های آبرسانی به روستاها و عملیات عمرانی در سطح استان کمک‌های شایانی نموده و در هر مکان و مقطعی که حضور داشته منشا خیر و برکت بوده است.

در ادامه پیام استاندار همدان آمده است: اینجانب فرارسیدن هفته‌ بسیج مستضعفان را به محضر مبارک پرچمدار و یادگار بزرگ دفاع مقدس رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی)، خانواده‌های معزز شهدا، جانبازان و ایثارگران، بسیجیان عزیز در ادارات و نهادهای مختلف و مردم شریف استان همدان تبریک و تهنیت عرض کرده، سلامتی و توفیق روزافزون بسیجیان سرافراز را در ظل توجهات حضرت ولیعصر مهدی موعود (ارواحنا فداه) از خداوند منان مسئلت دارم.

photo7915507218.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی