پیام استاندار همدان در پی حادثه تروریستی شهرستان راسک و شهادت جمعی از نیروهای جان‌برکف فراجا

photo8440200953_1.jpg

علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان در پی حادثه تروریستی شهرستان راسک و شهادت جمعی از نیروهای جان‌برکف فراجا پیامی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی استانداری همدان، متن کامل پیام علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان در پی حادثه تروریستی شهرستان راسک و شهادت جمعی از نیروهای جان‌برکف فراجا ، صادر شده به شرح ذیل است:

بسم الله‌الرحمن‌الرحیم

وَلَاتَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

شهادت جمعی از نیروهای جان‌برکف مقر انتظامی شهرستان راسک که توسط گروهک تروریستی جیش‌الظلم کوردل به سرکردگی آمریکا و اسرائیل جنایتکار رقم خورد، ایران اسلامی را در ایام سوگواری بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) بار دیگر عزادار کرد.

گروهک تروریستی جیش‌الظلم که با حمایت قدرت‌های استکباری به شرارت‌ها و اعمال ددمنشانه خود ادامه می‌دهد، قطعاً پاسخ سخت و پشیمان‌کننده‌ای بابت این جنایت غیرانسانی دریافت خواهد کرد و جمهوری اسلامی ایران اجازه نخواهد داد قطره‌ای از خون بر زمین ریخته‌ی دلاورمردان بی‌ادعای فراجا پایمال شود.

ملت قدرشناس ایران اسلامی سوگوار جوانان برومندی است که برای حفظ امنیت و آسایش و آرامش هموطنان خود از جان عزیز و خون پاک خود گذشتند و در تاریخ سراسر حماسه‌ی این خاکِ سربلند، ماندگار شدند.

عناصر و تروریست‌های وابسته به رژیم کودک‌کش صهیونیستی بدانند با این اقدامات غیرانسانی نمی‌توانند در عزم استوار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با تروریسم و استکبار جهانی خللی ایجاد کنند و مرتکبین این جنایت نفرت‌انگیز به‌زودی به سزای اعمال ننگین‌شان خواهند رسید.

اینجانب ضمن محکوم نمودن حادثه تروریستی شهرستان راسک و تسلیت این ضایعه بزرگ به فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، خانواده‌های داغدار این عزیزان، ملت بزرگوار ایران و مردم شهیدپرور استان سیستان و بلوچستان، سردار احمدرضا رادان فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران و همرزمان آن شهدای گرانقدر امنیت در فراجا و فرماندهی انتظامی شهرستان راسک، از خداوند منان برای شهدای این واقعه دردناک عُلُوّ درجات و برای خانواده‌های معزز شهدا، صبر و اجر مسئلت می‌نمایم.

علیرضا قاسمی فرزاد

استاندار همدان

photo8440200964_1.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی