پیام مشترک نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان به مناسبت شهادت مظلومانه زائران حرم حضرت احمد ابن موسی(ع)

169323822_1.jpg

نماینده ولی فقیه در استان و استاندار همدان با صدور پیام مشترکی به مناسبت شهادت مظلومانه زائران حرم حضرت احمد ابن موسی(ع) اظهار داشتند: دشمنان این سرزمین در اوج قساوت و ددمنشی از هر فرصتی برای ادامه شرارت و ناامنی جامعه استفاده می کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، در پیام مشترک آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی و علیرضا قاسمی فرزاد که نسخه ای از آن روز پنجشنبه به ایرنا نمابر شد آمده است: دشمنان کینه‌توز ایران اسلامی در اقدامی وحشیانه با ترور زائران بی گناه حرم مطهر حضرت احمد بن موسی ( ع) لکه ننگی دیگر بر پرونده سیاه خود افزودند.

در این پیام آمده است: دشمنان و بدخواهان ایران اسلامی که بیش از ۴۰ روز است با بهانه های مختلف علیه امنیت، اعتقادات و وحدت ملی سرزمین از هیچگونه خدعه و توطئه دریغ نکرده اند، دانشگاه ها و خیابان ها را صحنه فحاشی،اغتشاش و توهین به مقدسات وارزشهای انسانی نموده و خون پاک تعدادی از مدافعان امنیت از جمله پاسدار شهید علی نظری در شهر ملایر را بر زمین ریخته اند.

این پیام می افزاید: اکنون شهادت زائران مظلوم حرم حضرت احمد بن موسی حجت را تمام کرد و نشان داد دشمنان این سرزمین در اوج قساوت و ددمنشی از هر فرصتی برای ادامه شرارت و ناامنی جامعه استفاده می کنند.

در ادامه این پیام آمده است: امروز مطالبه ملت مسلمان ایران بازگشت امنیت و برخورد قاطعانه قوه قضاییه با همه آشوب طلبان اشرار و قانون شکنان است که دست در دست گرگ های داعشی امنیت جامعه را سلب کرده اند.

این پیام افزوده است: اینجانبان وقوع این جنایت هولناک را به محضر امام زمان عج، مقام معظم رهبری ( مدظله العالی ) و بازماندگان شهدای عزیز و آحاد ملت شریف تسلیت عرض کرده و برای مجروحان این حادثه از خداوند متعال آرزوی صحت و شفای عاجل داریم.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی