پیام نوروزی استاندار همدان به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳

 

استاندار همدان  با صدور پیام نوروزی تقارن بهار طبیعت با بهار قرآن، ماه مبارک رمضان را نوید دهنده‌ سالی خوش دانست و ابراز امیدواری کرد تا با عبادات سحرگاهی و روزه‌ ماه مبارک در فصل بهار، بندگی و خلوص را به منصه ظهور برسانیم.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری همدان، در پیام نوروزی علیرضا قاسمی‌فرزاد به مناسبت آغاز سال ۱۴۰۳ و تقارن بهار طبیعت با بهار قرآن آمده است: سالی که گذشت، سالی پرفراز و نشیب توأم با موفقیت‌های بزرگ و اتفاقات و رخدادهای تلخ و شیرین برای مردم عزیز ایران اسلامی بود.

این پیام می افزاید: سالی که ایستادگی سرافرازانه و مقاومت همدلانه‌ مردم کشورمان در برابر تحریم‌های ظالمانه‌ استکبار جهانی و حضور حماسی و پرشور در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری را در پی داشت.

در ادامه این پیام آمده است: همچنین همراهی مردم مومن و ولایت‌مدار دارالمومنین و دارالمجاهدین استان همدان در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی نمایشی از وحدت و همبستگی ملی بود.

در پیام نوروزی قاسمی‌فرزاد آمده است: استان همدان به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران و پیشگام در خدمت‌رسانی و خدمتگزاری در سال ۱۴۰۲ مطابق با منویات مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) و سیاست‌های کلان دولت مردمی سیزدهم با راهبری رئیس جمهور حضرت آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی و تلاش دستگاه‌های اجرایی، توانست گام‌های مؤثری در مسیر توسعه و پیشرفت استان در بخش‌های مختلف بردارد.

این پیام می افزاید: اینجانب ضمن گرامیداشت نام و یاد امام راحل(ره)، شهدای انقلاب، دفاع مقدس، مدافعان حرم، مدافعان سلامت و امنیت و ادای احترام به آحاد مردم استان، خاصه خانواده‌های معظم و معزز شهدا، ایثارگران، جانبازان، آزادگان و رزمندگان، حلول بهار طبیعت و بهار قرآن را به محضر رهبر فرزانه و حکیم انقلاب(مدظله‌العالی)، رئیس‌جمهور محبوب دولت مردمی و انقلابی ایران قوی و مردم خوب استان همدان تبریک عرض کرده، سلامت، موفقیت و سربلندی ملت بزرگ ایران‌اسلامی را از درگاه خداوند حی سبحان مسالت دارم.

والسلام علیکم و رحمةالله و برکاته

             علیرضا قاسمی‌فرزاد

                استاندار همدان

 

photo10434368726.jpg

photo10434368778_1.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی