پیام نوروزی استاندار همدان

AG5J1610_1.JPG

استاندار همدان در پیام نوروزی آورده است: امروز همه نهادهای انقلاب اسلامی و دولت در کنار مردم برای ساختن ایران قوی ایستاده‌اند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری همدان، در متن پیام نوروزی علیرضا قاسمی‌فرزاد آمده است: فرا رسیدن سال نو همیشه نویدبخش افکار، رفتار و تصمیمات نو برای آینده است و نوروز نماد تمدنی فاخر است که فرهنگ ایران اسلامی را به رخ می‌کشد.

این پیام می افزاید: ملت بزرگ ایران همواره از گردنه‌های سخت و پیچ‌های تاریخی به سربلندی و عزت عبور کرده و در سال جدید نیز برای نیل به اهداف و آرمان‌های پُرافتخار و مسرت‌آمیز گام بر می‌دارد و دولت سیزدهم نیز نشان داد مصمم است به آنچه که می‌گوید عمل کند.

در ادامه پیام استاندار همدان آمده است: امروز همه نهادهای انقلاب اسلامی و دولت در کنار مردم برای ساختن ایران قوی ایستاده‌اند و همراهی و همیاری ارزشمند و ارزنده مردم فهیم و ولایت‌مدار دارالمومنین و دارالمجاهدین همدان با خدمتگزاران خود در دولت مردمی قابل ستایش است.

قاسمی فرزاد در این پیام می افزاید: اکنون که بهار قرآن و بهار سال نو به هم پیوند خورده است، سالی سرشار از خیر و برکت را به انتظار می‌نشینیم.

وی با تبریک حلول سال نو به تمام هم‌استانی‌های عزیز، ولایت‌مدار و شهیدپرور استان همدان از مدیران، کارکنان و فعالان بخش عمومی و غیردولتی در همه حوزه‌ها که با تلاش صادقانه در راستای سربلندی و آبادانی ایرانی قوی در سایه دولت مردمی گام بر می‌دارند قدردانی کرد و گفت: به طور قطع این مهم در سال جدید نیز استمرار خواهد داشت.

استاندار همدان در ادامه پیام گفت: استان در سال 1401 با همدلی همه مسئولان به ویژه نماینده ولی فقیه در استان، نمایندگان مردم در مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در کنار اعضای شورای تأمین و اقشار مختلف مردم در اجرای منویات مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) و تحقق اهداف دولت مردمی توفیقات چشمگیری را کسب کرد و امید است به لطف خداوند این روند در سال پیش‌رو با برنامه‌ریزی‌ها و چشم‌انداز تدوین شده برای استان در حوزه‌های مختلف اقتصاد، تولید، اشتغال، مسکن، گردشگری و... تداوم یابد.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی