آمادگی استان همدان برای اسکان نوروزی ۲۰ هزار نفر در هر شبانه روز

photo10478154411_1.jpg

استاندار همدان اعلام کرد تمهیدات لازم برای اسکان و اقامت ۲۰ هزار نفر گردشگر در شبانه‌روز در استان همدان پیش‌بینی شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان  در جلسه‌ ستاد مرکزی هماهنگی خدمات سفر کشور، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، گفت: از ابتدای سفرهای نوروزی تا روز سوم فروردین‌ماه ۵ میلیون و ۷۷۰ هزار تردد و در ۲۴ ساعت گذشته ۶۵۱ هزار تردد در سطح جاده‌های استان ثبت شده است.

مقام عالی دولت در استان گفت: بیش‌ از ۳۰ هزار نفر گردشگر در استان همدان اقامت داشته‌اند.

وی افزود: از آغاز سفرهای نوروزی بیش از ۱۷۵ هزار نفر از جاذبه‌های تاریخی، فرهنگی و طبیعی استان که مورد استقبال گردشگران قرار گرفته، بازدید کرده‌اند.

استاندار همدان بیان کرد: در ایام سفرهای نوروزی ۱۰۵ مورد بازرسی از بخش‌های مختلف انجام شده و تمامی دستگاه‌های اجرایی برای ارائه خدمات بهتر به مسافرین نوروزی درحال تلاش هستند.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: با مدیریت و کنترل پلیس‌راه استان میزان تصادفات برون‌شهری کاهش یافته و امیدواریم رانندگان با رعایت اصول ایمنی در رانندگی از مخاطرات پیشگیری کنند.

وی افزود: استان همدان جزو چهار استان برتر در اسکان و حضور مسافرین و گردشگران در ایام سفرهای نوروزی بوده که حاصل تلاش‌های دستگاه‌های اجرایی در آماده‌سازی زیرساخت‌ها و خدمات به مسافرین عزیز بوده است.

photo10478057400_1.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی