استاندار همدان: آزادگان به عشق شهادت و برای انجام وظیفه در این مسیر گام نهادند

photo6244203548.jpg

استاندار همدان گفت: آزادگان مردان روزهای سخت و شکنجه دشمن هستند که هیچ‌گاه در سختی‌ها ایمان راسخ خود را از دست ندادند. 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان در همایش الماس‌های درخشان(تکریم از آزادگان سرافراز شهرستان همدان)، گفت: آزادگان با خداوند معامله کرده بودند و حتی برای عزاداری شهادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) شکنجه می‌شدند و به زندان انفرادی می‌افتادند.

قاسمی فرزاد ضمن بیان حوادث دوران دفاع مقدس گفت:  دشمن با حمایت کشورهای شرق و غرب قصد تصرف سه روزه‌ی تهران را داشت اما با مقاومت هشت ساله‌ی بهترین فرزندان این سرزمین‌، زمین‌گیر شد.

وی افزود: همه‌ی ما مدیون خون شهدا و ایثار و از خودگذشتگی آزادگان هستیم.

مقام عالی دولت در استان گفت: حضور ۱ هزار و ۱۲۴ نفر پیش‌ ثبت‌نام‌کنندگان در ۱۱ دوره گذشته انتخابات مجلس شورای اسلامی بی‌سابقه بوده است 

استاندار همدان عنوان کرد: مردم شریف ایران اسلامی کسانی که برای رشد، پیشرفت و آبادانی هرچه بیشتر این سرزمین‌ تلاش کنند را انتخاب خواهند کرد. حضور آزادگان در مشارکت‌افزایی و تشویق و ترغیب دیگران برای حضور در صحنه انتخابات بسیار مؤثر است.

قاسمی فرزاد درمورد فعالیت دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گفت: دولت مردمی ایران قوی در مقابل تمام فشارها و سختی‌ها تلاش می‌کند خدمات بیش از پیش به مردم ارائه کند. کوهی از مشکلات به ما ارث رسیده و دشمن با سیاه‌نمایی‌ها و القا یأس و ناامیدی سعی در پررنگ جلوه‌دادن این مشکلات دارد.

استاندار همدان تاکید کرد: دولت‌مردان با تلاش در عرصه‌های مختلف، سعی در کنار‌زدن مشکلات دارند و روز به روز به سمت موفقیت گام برمی‌دارند. حمایت و پشتیبانی خانواده‌های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان از مسئولین می‌تواند در برداشتن گام‌های محکم، مؤثر باشد.

photo6244191934.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی