استاندار همدان : ارتباط بیشتر شرکت‌های دانش‌بنیان با شرکت‌های تولیدی

photo7368872176.jpg

استاندار همدان گفت : شرکت‌های دانش‌بنیان باید با شرکت‌های تولیدی ارتباط برقرار کنند و بتوانند ضمن آسیب‌شناسی، فرایند تولید را دانش‌بنیان کنند.

به گزارش روابط عمومی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان روز سه شنبه در جلسه‌ی ستاد توسعه‌ی اقتصاد دانش‌بنیان، گفت: نگاه رئیس‌جمهور محترم و وزیر محترم کشور در دولت مردمی و انقلابی ایران قوی یک نگاه راهبردی به موضوع دانش‌بنیان کردن فعالیت‌هاست.

مقام عالی دولت در استان گفت : مسیر اقتصادی کردن فعالیت‌ها و تولیدات را در ابتدای سال ۱۴۰۱ پیرو شعار سال که مقام‌معظم‌رهبری(مدظله‌العالی) بیان فرمودند، آغاز کردیم.

وی افزود : از ابتدای سال ۱۴۰۱ نگاه مأموریت‌محور به دانشگاه‌ها ابلاغ شد که در طول نزدیک ۲۰ ماه به دستاوردهای قابل توجهی رسیده‌ایم.

قاسمی فرزاد بیان کرد : با توجه بحران آب در جهان و کشور، باید به سمت استفاده بهینه از آب و استفاده از ابزارهای دانش‌بنیان برای ارتقاء کیفیت محصولات کشاورزی حرکت کنیم.

استاندار همدان تصریح کرد : در سازمان جهادکشاورزی به سمت تغییر الگوی کشت سنتی به شیوه‌های نوین و رویکرد تولیدات گلخانه‌ای حرکت کردیم.

وی ادامه داد: با توجه به تاریخ کهن همدان دستاوردهای بسیار خوبی در حوزه‌ی گردشگری داشتیم و باید فعالیت عمده اقتصادی استان به سمت صنعت گردشگری حرکت کند.

photo7368871758.jpg

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی