استاندار همدان: از ابتدای طرح سفرهای نوروزی شش میلیون و ۵۰۶ هزار تردد در استان همدان ثبت شد

photo10493104988.jpg

استاندار همدان گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۷۳۴ هزار تردد را شاهد بودیم و از ابتدای طرح سفرهای نوروزی شش میلیون و ۵۰۶ هزار تردد در سطح استان ثبت شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان در جلسه‌ی قرارگاه طرح امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور، گفت: استان همدان به دلیل وجود یک‌هزار و ۹۰۰ جاذبه تاریخی، گردشگری و طبیعی یکی از چهار استانی است که بیشترین مسافرین و گردشگران را در ایام نوروز امسال اسکان داده است 

مقام عالی دولت در استان گفت: همدان هر ساله میزبان بسیاری از مسافرین و گردشگران در ایام نوروز و تابستان است. 

وی افزود: در طول یکسال گذشته تعداد ۳۱ نقطه حادثه‌خیز در استان همدان رفع اشکال شده که ۱۰ مورد بیشتر از تعهد تکلیفی استان بوده است و باقی‌مانده نقاط نیز در سال جاری رفع خطر خواهد شد.

استاندار همدان بیان کرد: در طرح سفرهای نوروزی استان همدان ۳۵ پایگاه، بیش‌از ۲هزار و ۲۰۰ نفر روز امدادگر و ۸۵ خودروی آمبولانس و امدادی و ۱۱ پست ثابت و سیار جمعیت هلال‌احمر درحال خدمت‌رسانی هستند.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: از محل مصوبات سفر رئیس‌جمهور محترم مبلغ ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در سال ۱۴۰۲ به جمعیت هلال احمر استان تخصیص یافته و مبلغ ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان نیز برای خرید تجهیزات رادیویی (بی سیم و دیجیتال) این جمعیت در استان اختصاص داده شد و همچنین موافقت‌نامه‌های احداث ۹ پایگاه امضاء شده است.

 

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی