استاندار همدان از احداث کارخانه تولید خودرو برقی خبر داد

336364.jpg

استاندار همدان گفت: کارخانه تولید خودروهای برقی با همکاری بخش خصوصی برای اولین بار در کشور و در استان همدان احداث می‌شود.

به گزارش روابط عمومی استانداری همدان ، علیرضا قاسمی‌فرزاد در جلسه ستاد سرمایه گذاری استان همدان اظهار کرد: خودروهای برقی تا پیش از این وارداتی بود و آغاز تولید خودروهای برقی به عنوان رویکرد مدیران اجرایی اولویت استان قرار گرفت که بعد از بررسی سرمایه گذار خارجی به تصویب رسید.

وی ادامه داد: ایستگاه شارژ خودروهای برقی در میدان پژوهش همدان با همکاری شهرداری و شرکت توزیع برق جانمایی شده است.

مقام عالی اجرایی در استان همدان افزود: از این به بعد به طور قطع با ورود خودروهای برقی تقاضا برای ایستگاه‌های شارژ مانند جایگاه‌های سوخت افزایش می‌یابد و باید فضاها از قبل جانمایی و به سرمایه گذاران ارائه شود و شهرداران برنامه ریزی ها را انجام دهند.

استاندار همدان گفت: جزئیات این طرح در جلسه کارشناسی با دستگاه‌های تخصصی بررسی می‌شود و شروع عملیات در قالب تفاهمنامه مشخص شود و سرمایه گذار باید سرعت در کار داشته باشد.

قاسمی‌فرزاد تصریح کرد: دولت سیزدهم با هدف کاهش مصرف سوخت های فسیلی و جلوگیری از آلودگی های زیست محیطی تولید و استفاده گسترده از خودروهای برقی را با استفاده از سرمایه گذاران خارجی و داخلی در دستور کار قرار داده است.

وی اظهار کرد: در این جلسه سرمایه گذاری برای راه اندازی کارخانه لیفتراک سازی در منطقه ویژه اقتصادی جهان آباد بررسی شد.

استاندار همدان گفت: اتفاقات خوبی در منطقه ویژه جهان آباد در حال رخ دادن است و کارخانه ساخت موتور و دوچرخه سازی در انتظار دریافت زمین است.

قاسمی‌فرزاد افزود: همچنین پروژه سرمایه‌گذاری هفت میلیون دلاری در نهاوند نیز در حال بهره برداری است.

استان همدان

HamedanMaps

ملایر نهاوند تویسرکان اسدآباد بهار همدان کبودرآهنگ فامنین درگزین رزن

درباره استان همدان

استان همدان از شمال به زنجان، از جنوب به لرستان، از شرق به استان مرکزی و از غرب به کرمانشاه و بخشی از استان کردستان محدود می شود. همدان منطقه‌ای کوهستانی است و کوه الوند با ۳ هزار ۵۷۴ متر ارتفاع از مهمترین ارتفاعات این منطقه به حساب می‌آید.

تاریخ بروز رسانی سایت

آمار بازدید

اطلاعات تماس

برای ارتباط با ما از روش های زیر می توانید اقدام کنید :
  این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
08138256070-9
  www.ostan-hm.ir
  همدان بلوار سردار سلیمانی روبروی تقاطع شکریه استانداری همدان

اوقات شرعی